Palace Guard + ????

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

helaas is dat, net als bv elk landje dat 2 kleuren geeft een dual noemen, iets wat er in de loop der tijd in is geslopen. Dit maakt het nog niet correct.

Merk wel op dat ik de beschrijving van het forum een tikkeltje heb aangepast een tijdje terug, zodat goeie synergie hier ook thuis hoort.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
GuardianGI
Expert
Berichten: 70
Lid geworden op: wo jul 15, 2009 7:48 pm
Locatie: Langedijk

Bericht door GuardianGI »

maar jij zegt dus dat bijvoorbeeld viridian joiner + umbral mantle een combo is maar zo iets als eerder dit topic behandeld werd een synergy is?
ik zie niet helemaal het verschil?:P
(maar ik start hier wel even een nieuw topic over :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

zie het als, synergie is als je niks nieuws introduceert. Dus in het geval van de combo hier eerder gepost, de wall blokt nog steeds alles wat ie kan en de fight sloopt nog steeds alle creatures die blokken of geblokt zijn. Combo is als er wel echt iets verandert.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Pacifism
Expert
Berichten: 68
Lid geworden op: do dec 25, 2008 1:03 am

Re:

Bericht door Pacifism »

GuardianGI schreef:fight to the death+palace guard
was de combo,
maar dat ik topic las dacht ik gelijk uit een combo uit unslaught->celestial assult
Ironfist Crusher+sandskin
Misschien een beetje laat, maar de synergy (of combo..) tussen Wall of Glare en Inviolability is sneller in het spel te brengen. Natuurlijk kun je dan niet 2 schade verdelen maar je hebt wel al behoorlijk snel een goede verdediging en als je de wall nog eens +X kan geven dan heb je een killer. Want Sandskin laat je creature namelijk geen schade doen.
Plaats reactie