FNM in Limburg

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

magu
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: za okt 22, 2011 11:52 am

FNM in Limburg

Bericht door magu »

Zoek je een leuke manier om Magic te spelen waarbij je nieuwe spelers kunt ontmoeten en leuke promo kaarten kunt winnen? Dan moet je zeker eens mee komen doen met Friday Night Magic! Als je nieuw bent in de toernooiomgeving van Magic, dan is FNM de ideale omgeving om te leren. De nadruk ligt dan ook op het aanleren van spelers om op de juiste manier te spelen. Het belangrijkste is natuurlijk dat je een manier hebt om nog meer plezier uit je favoriete hobby te halen. Elke maand is een andere kaart te winnen. Daarnaast verdien je Planeswalker punten voor het meedoen, en voor elke gewonnen ronde (met een x3 multiplier!).

Praktische informatie
Locatie: Tunnelstraat 95, 6135BS te Sittard (pand IE Quest). Dit is op ongeveer 10-15 minuutjes lopen vanaf station Sittard. Er is een bushalte, fietsenstalling en voldoende parkeerplek (met parkeerschijf) voor de deur & aan de overkant van de straat. We hebben ruimte voor maximaal 32 spelers. In onze speelruimte wordt niet gerookt.

Tijd: Bijna elke vrijdagavond. Exacte data worden bekendgemaakt op o.a. atomik.nl. Deuren openen om 19.00 en sluiten om 23.00, waarbij we om 19.30 starten met het toernooi.

Kosten: € 2,50 voor deelname aan FNM. € 1,00 als je alleen casual komt spelen & ruilen.

Prijzen: Bij elk event ligt een promo kaart te wachten op de beste 2 spelers van die avond. Ook worden 2 promo kaarten willekeurig verdeeld onder de overige deelnemers.

Inschrijven: Schrijf je in door een e-mail te sturen naar FNMSittard@gmail.com. Zet in deze mail je naam + DCI-nummer, en het event waar je aan wil meedoen. Heb je nog geen dci nummer, dan krijg je deze van ons. Spelers die zich van tevoren hebben ingeschreven krijgen voorrang indien we meer spelers hebben dan we kunnen plaatsen.
We zijn trots op de locatie die we jullie kunnen bieden. Echter willen we dat iedereen mee helpt om te zorgen dat we welkom blijven. Dit kan door te zorgen dat je de locatie achterlaat zoals je hem hebt aangetroffen: ruim dus je rommel op. Neem ook niet meer mee dan dat je nodig hebt om gezellig te komen kaarten. Je bent zelf verantwoordelijk voor alles dat je meeneemt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventueel verlies of diefstal van je eigendom.

Speel mee!!
Wil je graag een stap verder met je favoriete hobby, of ben je al een verstokte toernooi speler, schrijf je dan in voor een of meerdere van onze FNM avonden en kom gezellig een kaartje leggen. Tot vrijdag!

Code: Selecteer alles

Speeldata December 2011

09/12 Standard toernooi (decks bestaande uit kaarten van de volgende sets: Scars of Mirrodin, Mirrodin Besieged, New Phyrexia, Innistrad & M12)

16/12 Standard toernooi (decks bestaande uit kaarten van de volgende sets: Scars of Mirrodin, Mirrodin Besieged, New Phyrexia, Innistrad & M12)

23/12 Standard toernooi (decks bestaande uit kaarten van de volgende sets: Scars of Mirrodin, Mirrodin Besieged, New Phyrexia, Innistrad & M12). Vandaag openen we onze deuren extra vroeg voor wat casual potjes magic. Vanaf 13.00 kun je bij ons terecht.

30/12 Standard toernooi (decks bestaande uit kaarten van de volgende sets: Scars of Mirrodin, Mirrodin Besieged, New Phyrexia, Innistrad & M12
reddragon2625
Advanced
Berichten: 22
Lid geworden op: ma sep 12, 2011 3:44 pm

Re: FNM in Limburg

Bericht door reddragon2625 »

klinkt goed:) ik zit zelf in heerlen op kamers en moet binnenkort ook in heerlen stage gaan lopen dus dan een x vrijdag avond in sittard binnenlopen klinkt wel goed:)

hebben jullie ook andere dagen?
magu
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: za okt 22, 2011 11:52 am

Re: FNM in Limburg

Bericht door magu »

Nee helaas, we hebben voorlopig alleen Friday Night Magic. Misschien dat we op termijn ook wat op zaterdagen gaan organiseren. Ik hoop je tegen te komen op een van onze FNMs :)
reddragon2625
Advanced
Berichten: 22
Lid geworden op: ma sep 12, 2011 3:44 pm

Re: FNM in Limburg

Bericht door reddragon2625 »

oke:) zijn jullie een winkel of gewoon een soort van club?
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: FNM in Limburg

Bericht door ixo »

jullie zijn wel de eerste die betaling vragen van spelers als ze gewoon willen spelen en willen ruilen, ben dat zelf nog niet tegen gekomen.
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
reddragon2625
Advanced
Berichten: 22
Lid geworden op: ma sep 12, 2011 3:44 pm

Re: FNM in Limburg

Bericht door reddragon2625 »

tja aan de ene kant vreemd aan de andere kant als ze geen eigen ruimte zouden hebben en het speciaal zouden moeten huren;)
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: FNM in Limburg

Bericht door ixo »

als ze speciaal een ruimte moeten huren voor casual play, ja, dan kan ik het begrijpen. voor fnm heb ik het al meegemaakt dat de winkel een ruimte huurt en nog steeds de vaste prijs hanteert, hoe? omdat het er altijd vol zat. dit is 1 van de redenen waarom ze het deden, ze hadden niet een probleem met onder bezetting.
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
skystormer
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: do jul 12, 2007 2:08 pm
Locatie: Someren-Heide

Re: FNM in Limburg

Bericht door skystormer »

Gameforce in Eindhoven doet een soortgelijk iets.
Zoals ze zelf aangeven hun hoofdinkomen komt door entree.
Boosterboxen worden ook standaard verkocht voor € 82,-. Zoals ze zelf ook weer aangeven aan het nieuw materiaal verdienen ze niet veel aan.
magu
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: za okt 22, 2011 11:52 am

Re: FNM in Limburg

Bericht door magu »

Vroeger speelden we in de atomik in sittard, maar die heeft geen speelruimte meer. Omdat we het moe zijn om telkens naar eindhoven te moeten rijden, zijn we op zoek gegaan naar mogelijkheden in de buurt. De enige optie die lijkt te werken is zelf de boel regelen. Via de atomik kunnen we FNM houden, echter moesten we zelf op zoek naar een ruimte. Door entree te heffen (wat de meeste FNM locaties ook doen), kunnen we een fatsoenlijke ruimte voor ons zelf huren, ipv in een hoekje in een bruin cafe weggestopt te zijn.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: FNM in Limburg

Bericht door ixo »

begrijpelijk, voor hoeveel mensen heb je ruimte?
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
magu
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: za okt 22, 2011 11:52 am

Re: FNM in Limburg

Bericht door magu »

32 mensen kunnen we zonder problemen kwijt.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: FNM in Limburg

Bericht door ixo »

ok, ik kom wel een keer langs, lijkt me leuk.
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
magu
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: za okt 22, 2011 11:52 am

Re: FNM in Limburg

Bericht door magu »

super :)
reddragon2625
Advanced
Berichten: 22
Lid geworden op: ma sep 12, 2011 3:44 pm

Re: FNM in Limburg

Bericht door reddragon2625 »

ik kom ook wel een x langs lijkt me gezellig:) aangezien ik komende tijd veel in heerlen zit:)
skystormer
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: do jul 12, 2007 2:08 pm
Locatie: Someren-Heide

Re: FNM in Limburg

Bericht door skystormer »

Ik blijf even absent op Magic, vanwege last in me rug kan ik niet lang blijven zitten. En zeker niet met een rugzak/tas rondlopen met me cards erin.
Plaats reactie