Underworld herald omvormen tot EDH (advies nodig)

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Underworld herald omvormen tot EDH (advies nodig)

Bericht door pi »

Als je zoveel te besteden hebt zou ik ten zeerste aanraden een kleine verzameling te proberen te vinden, daar haal je veel meer kaarten uit.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
-N-
Advanced
Berichten: 30
Lid geworden op: za feb 15, 2014 10:21 pm
Locatie: Castricum

Re: Underworld herald omvormen tot EDH (advies nodig)

Bericht door -N- »

En fat packs zou ik zeker afraden. Voor losse pakjes betaal je niet meer dan drie euro per stuk als je ze online bestelt. Voor de 9 euro die je dan extra betaalt aan een fatpack krijg je een d20 van 50 cent, landjes die je allang hebt, deckboxes die geen sleeved kaarten kunnen bewaren en de doos van de fatpack zelf waar je nog wel kaarten in kan bewaren. Van dat alles zijn alleen de doos en de d20 de moeite waard, en die zijn bij elkaar niet meer dan 4 euro waard.
Erebos355
Advanced
Berichten: 22
Lid geworden op: ma mar 10, 2014 8:39 pm

Re: Underworld herald omvormen tot EDH (advies nodig)

Bericht door Erebos355 »

Ah zo dat wist ik niet van een fat pack, op papier lijkt t wel interessant. Maar dat er geen sleeved kaarten in kunnen is dit minder interessant.

Zijn boosters dan een betere koop?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Underworld herald omvormen tot EDH (advies nodig)

Bericht door pi »

Er kunnen sleeves in de fatpack doos, maar niet in de deckboxes die er bij komen. Het is wel een praktische plossing om decks in mee te nemen, maar het punt is dat ze duur zijn voor wat je aan pakjes krijgt. Zoals -N- al aangaf zijn boosters voor 3 per stuk te krijgen, soms zelfs goedkoper en dan betaal je wel heel veel voor de rest van de inhoud van de fatpack.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Erebos355
Advanced
Berichten: 22
Lid geworden op: ma mar 10, 2014 8:39 pm

Re: Underworld herald omvormen tot EDH (advies nodig)

Bericht door Erebos355 »

Dan zal ik gewoon boosters bijkopen en een bijkomende d20. Bedankt voor de goede raad. Zitten er soms foils in boosters?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Underworld herald omvormen tot EDH (advies nodig)

Bericht door pi »

Als je boosters openmaakt heb je een kans op foils ja. Uit mijn hoofd is de kans op een foil 1 op 67 kaarten, maar ze hebben daar wel eens aan zitten sleutelen, het was in ieder geval vroeger een kleinere kans.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie