Er is plaats voor mod's....
Moderator: Admins & Moderators
- Sab!
- Administrator
- Contacteer:
Er is plaats voor mod's....
Ja ik vind het nog wel wat leeg....dus kunnen jullie misschien wat vrienden overhalen om hier ook te komen????? Er is wel plaats voor mod's natuurlijk dus... als je een beetje je best doet kan je dat ook worden...... dus....
- pi
- Archmage
- Contacteer:
oy,
Dit is post nummer 10, ik ben advanced!!!
maar goed, begrijp ik nu goed dat je mensen wilt trekken door ze te vertellen dat ze mod kunnen worden? Dan weet je toch helemaal niet wie je mod maakt als je ze dat inderdaad maakt?
mazzel
pi
Dit is post nummer 10, ik ben advanced!!!
maar goed, begrijp ik nu goed dat je mensen wilt trekken door ze te vertellen dat ze mod kunnen worden? Dan weet je toch helemaal niet wie je mod maakt als je ze dat inderdaad maakt?
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Sab!
- Administrator
- Contacteer:
Ow dus jij denkt dat een mod alle macht heeft? Dat is niet zo! Moderators zijn ervoor om een oogje in het zeil te houden! Het enige dat mod's kunnen is posts verwijderen in het forum waar ze mod van zijn! Kijk als je een admin bent (like mi!) is het een heel ander verhaal. Dan kan je wel alles, en denk als iemand hier mod word dat ie alles mag ofzo. Hij (of zij) moet zig nog steeds gewoon aan de regels houden. Want ook een mod kan met 1 klik op de knop verwijdert, geblokt of ontdaan van zijn functie worden!
Wat heb je nodig om mod te worden:
1. ZIN
2. Je moet de regels kennen
3. Je moet een aktieve gebruiker zijn! (dus niet zo van 1 post, en ik wil mod zijn!)
4. Je moet je aan de regels gehouden hebben!
Wat heb je nodig om admin te worden:
1. nix, want dat wor je tog nooit
Wat heb je nodig om mod te worden:
1. ZIN
2. Je moet de regels kennen
3. Je moet een aktieve gebruiker zijn! (dus niet zo van 1 post, en ik wil mod zijn!)
4. Je moet je aan de regels gehouden hebben!
Wat heb je nodig om admin te worden:
1. nix, want dat wor je tog nooit
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
man, ik loop je alleen een beetje in de zeik te nemen, ik geloof wel dat je hier niet zomaar ineens at random mensen gaat blocken of zo hoor.
mazzel
pi
p.s. hoe zit het nu eigenlijk met die avatars?
man, ik loop je alleen een beetje in de zeik te nemen, ik geloof wel dat je hier niet zomaar ineens at random mensen gaat blocken of zo hoor.
mazzel
pi
p.s. hoe zit het nu eigenlijk met die avatars?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
-
- Master
- Contacteer:
mij wil wel mod worden though i'm just one day here lol
maar ja, jij is admin ik ben al op 2 forums mod geweest, bij de ene is het stil geworden zal me niks verbazen als het forum er niet eens meer is, bij de andere ben ik weg gegaan na me functie af te hebben gestaan
maar ik stel me kandidaat
maar ja, jij is admin ik ben al op 2 forums mod geweest, bij de ene is het stil geworden zal me niks verbazen als het forum er niet eens meer is, bij de andere ben ik weg gegaan na me functie af te hebben gestaan
maar ik stel me kandidaat
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~