Banding + nog een vraag.
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Banding + nog een vraag.
Oy,
met coldsnap dat ergens volgens jaar uit komt bestaat er een kans dat banding even tijdelijk terug gaat komen. Heeft iemand een duidelijke uitleg van de ability?
Voor de liefhebbers:
Ik sta op 1, val aan met mijn centaur safeguard en mijn tegenstander blockt met infectious host, ben ik dood?
mazzel
pi
met coldsnap dat ergens volgens jaar uit komt bestaat er een kans dat banding even tijdelijk terug gaat komen. Heeft iemand een duidelijke uitleg van de ability?
Voor de liefhebbers:
Ik sta op 1, val aan met mijn centaur safeguard en mijn tegenstander blockt met infectious host, ben ik dood?
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- promp!$
- Master
- Contacteer:
banding: dat snapte ik vroeger al nooit.
ik heb uit het rule-book opgevist:
(lol- knippen en plakken): ik weet dus niet of pi dood is.
502.10. Banding
502.10a Banding is a static ability that modifies the rules for declaring attackers and assigning combat damage.
502.10b As a player declares attackers, he or she may declare that any number of those creatures with banding, and up to one of those creatures without banding, are all in a “band.â€
ik heb uit het rule-book opgevist:
(lol- knippen en plakken): ik weet dus niet of pi dood is.
502.10. Banding
502.10a Banding is a static ability that modifies the rules for declaring attackers and assigning combat damage.
502.10b As a player declares attackers, he or she may declare that any number of those creatures with banding, and up to one of those creatures without banding, are all in a “band.â€
he de link naar me homepage doet het.
favo boek: Swiebertje
favo rpg: BG 1
favo boek: Swiebertje
favo rpg: BG 1
- grimreaper
- Adept
- Contacteer:
Banding is in principe 3 abilities:
- Als een creature met banding een ander creature blokt, dan mag de controller van het banding creature bepalen hoe de damage van het aanvallende creature verdeeld wordt.
- Als een creature met banding geblokt wordt door een ander creature dan mag de controller van het banding creature bepalen hoe de damage van het blockende creature verdeeld wordt.
- Creatures kunnen aanvallen in een band. Een band kan hooguit 1 creature bevatten zonder banding. Als een creature uit een band geblokt wordt door een ander creature dan worden alle creatures uit de band geblokt door dat creature.
- Als je een Rhox of War Mammoth blokt met een Benalish Hero mag je ervoor kiezen om alle damage op de Hero te laten komen.
- Als een Benalish Hero geblokt wordt door een Butcher Orgg mag de controller van de Hero ervoor kiezen om de damage van de Butcher Orgg te doen aan de contoller van de Orgg.
- Als een Benalish Hero en een Covert Operative in een band aanvallen dan kun je de Covert Operative blokken door de Hero te blokken.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
state-based effects worden geloof ik tussendoor gechecked. Vroeger was het mogelijk om onder 0 levens te gaan en dan mirror universe te gebruiken om van levens te wisselen met je tegenstander, maar nieuwere regels voor wanneer je dood gaat voorkomen dit nu.
mazzel
pi
state-based effects worden geloof ik tussendoor gechecked. Vroeger was het mogelijk om onder 0 levens te gaan en dan mirror universe te gebruiken om van levens te wisselen met je tegenstander, maar nieuwere regels voor wanneer je dood gaat voorkomen dit nu.
mazzel
pi
- Yodaboy
- Wizard
- Contacteer:
Stel ik sta op 1 leven en ik speel een Healing Salve, mijn tegenstander reageert hierop met een Lighning Bolt. Ben ik dan dood?
EDIT: Ikzelf dacht: Vroeger niet, nu wel.
EDIT: Ikzelf dacht: Vroeger niet, nu wel.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
zoals ik, pre-sixth, de regels leerde was volgens mij je ook dood geweest door de bolt, mogelijk was dit wel heel vroeger.
mazzel
pi
zoals ik, pre-sixth, de regels leerde was volgens mij je ook dood geweest door de bolt, mogelijk was dit wel heel vroeger.
mazzel
pi