Vrouwen....

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gast

Bericht door Gast »

ik :lol: zal er wel op letten en ik ga wel sloompjes typen oke.
Gebruikersavatar
system_failure
Master
Berichten: 191
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 12:35 pm
Locatie: lede

Bericht door system_failure »

KingFatass schreef:I will die alone.
i hear you brother
Gebruikersavatar
/-\rne
Master
Berichten: 170
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 9:13 pm
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Bericht door /-\rne »

Heb net een vriendin, speelde al magic voordat ik haar kende, maar niet heel actief ofzo.. ach, ze kent het spelletje tenminste :)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

mijn vriendin speelt niet en heeft er geen intresse in, wel heb ik al meerdere dames magic geleerd.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik wist niet dat jij een vriendin had :). Ken ik 'r?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

nope, is een meisje die ik ken via de jongerenvereniging waar ik in het bestuur zit (waar ze overigens al even niet meer komt). Ik heb nu alweer een paar maandjes met 'r en eerder hebben we het al eens een half jaar volgehouden.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Luitzen
Adept
Berichten: 447
Lid geworden op: di mei 25, 2004 4:40 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door Luitzen »

Toe maar. 8)
Erik Louman
Master
Berichten: 176
Lid geworden op: zo nov 05, 2006 8:42 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Erik Louman »

Yodaboy schreef:Vandaag met 3 jongens gaan magiccen. Komt een vriendin van mij ineens langs, zij kijken hoe wij magicen. Ik wilde dus beginnen met uitleggen maar zij zei: "Nee niks zeggen, ik kijk wel en dan snap ik het wel" Zegt de hele tijd niks totdat ik 4 Islands heb liggen. "Aha, en die heb je nou compleet dus. Dan moet je die toch omdraaien en die doen dan niet meer mee?" zei ze. Ik: "Nee, waar jij aan denkt is kwartet, dit is toch iets anders :roll: " Zij weer: "Ja hoor eens, had het dan uitgelegd! Ik vind het zoiezo een stom spel. Hoe duur is dat eigenlijk?" Vriend van mij: "3 euro per 15 kaarten en je kunt dan geluk hebben of pech, de duurste kaart is trouwens iets van 500 euro waard." Zij: "Ok.....ik ga naar huis, jullie zijn allemaal knettergek!"
leuke anecdote :D
craprotation
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

mijn huidige vriendin heb ik magic al eens uitgelegd voordat we wat kregen. We moeten nog wel eens een keer spelen, maar ja, andere bezigheden hebben ook wel wat. Komt nog wel.

De laatste 3 die ik magic heb geleerd waren meisjes.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
/-\rne
Master
Berichten: 170
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 9:13 pm
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Bericht door /-\rne »

zat vrouwen die magicen.. alleen heb op dit moment geen vriendin meer :P nja, komt vanzelf wel.. en wat mij betreft heb ik ook geen vriendin voor magic.. maar voor andere dingen :P
Gebruikersavatar
Deverdelger
Advanced
Berichten: 15
Lid geworden op: zo okt 29, 2006 5:30 pm
Locatie: beilen

Bericht door Deverdelger »

ik heb op het spellenspektakel ook een paar meiden gezien die het speelden (een paar dat is 2)
Gebruikersavatar
/-\rne
Master
Berichten: 170
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 9:13 pm
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Bericht door /-\rne »

toch doen een aantal meisjes het ook voor de plaatjes enzo :P en willen ze bepaalde kaarten niet spelen omdat ze lelijk zijn, of vinden ze het erg dat hun beesjes dood gaan :p
Erik Louman
Master
Berichten: 176
Lid geworden op: zo nov 05, 2006 8:42 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Erik Louman »

/-\rne schreef:toch doen een aantal meisjes het ook voor de plaatjes enzo :P en willen ze bepaalde kaarten niet spelen omdat ze lelijk zijn, of vinden ze het erg dat hun beesjes dood gaan :p
Dat zijn gewoon typische Timmie karaktertrekken, daar hoef je geen meisje voor te zijn :lol:
Verder kom ik nog regelmatig mensen tegen die slechts oude lay-out spelen, zelfs serieuze deckbuilders. (déckbuilders, géén spelers, want zonder de nieuwe shit kom je niet ver meer)
Ik ben zelf toch geen timmie meer, maar ik baal er persoonlijk nogal van dat je (in ons esoterische type multiplayer) er bijna niet omheen kan om de blauwe bringer te spelen... hij is zo graf lelijk, dat zal zelfs zijn moeder beamen... nee wacht, het lijkt me onwaarschijnlijk dat creatures uit het mirrodin blok ooit gebaard zijn :P
/-\rne schreef: .. en wat mij betreft heb ik ook geen vriendin voor magic.. maar voor andere dingen :P
ik speel persoonlijk ook liever rummikub met mijn vriendin :roll:
craprotation
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

misschien is dat ook een van de redenen dat we nu bijna 2 maanden verkering hebben, maar geen potje magic hebben gespeeld in die tijd :P.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
/-\rne
Master
Berichten: 170
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 9:13 pm
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Bericht door /-\rne »

wow #$!%, lekker druk bezig met der dan :P
Plaats reactie