Enchantments

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
DutchG0d
Wizard

Enchantments

Bericht door DutchG0d »

Ik vroeg me af als ik 2 of 3x Grave pact in het spel heb moet de tegenstander dan 3 creatures sacrificen als een creature van mij dood gaat? Want volgens mij met Howling mine en Underworld Dreams mag je wel meerdere kaarten pakken of krijg je meer schaden als je er meerdere in spel heb.

Greetz
lord of the squirrel
Administrator

Bericht door lord of the squirrel »

jup, hij activeert de ability voor iedere Grave Pact. Geen idee of ze dezelfde creature twee keer kunnen kiezen voor de sac.
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
altx
Wizard

Bericht door altx »

Volgens mij gaan de abilities van de verschillende Grave Pacts op de stack. Als er eentje resolvet, moet je een creature sacrificen en die is dan dus weg. Vervolgens resolvet de volgende en moet je weer een creature sacrificen en aangezien die andere al weg is, ben je dus gedwongen om een andere te kiezen.
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
David
Wizard
Contacteer:

Bericht door David »

Inderdaad. Omdat er geen "target" staat wordt de keuze gemaakt op het moment dat de ability resolvt en kun je dus niet een creature kiezen dat je net al gesacrificed hebt.
DutchG0d
Wizard

Bericht door DutchG0d »

oke bedankt voor de uitleg
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.

http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Plaats reactie