| Auteur |
Bericht |
Saint
Magic God

|
Geplaatst: Do Nov 19, 2009 6:47 pm Onderwerp: |
|
|
Elke serie komt zo met zijn leuke nieuwe dingen, zendikar bijv met landfall, maar ook affinity for artifacts was erg leuk, deathtouch, doublestrike enz enz en zo zal het maar door blijven gaan ^-^ en geloof me als je er 10 jaar mee stopt moet je een hoop opnieuw leren laten we het zo zeggen want elke keer als er nieuwe dingen komen moeten er ook nieuwe regels bij komen en oude regels aangepast worden etc  _________________ "The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652 |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Chaos
Almost Magic God

|
Geplaatst: Ma Jan 11, 2010 12:22 pm Onderwerp: |
|
|
Hey,
Aller eerst wil ik zeggen dat ik magic 2010 een zéér toffe set vind. Enkele kaarten die me net te binnen schieten zijn doomblade
en mijn royal assassin die ik over 't laatst uit een booster packje haalde (waarde 2.5 in deze set, maar kon me helemaal niet schelen ) _________________ No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ... |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Fewtger
Godlike

|
Geplaatst: Ma Jan 11, 2010 8:40 pm Onderwerp: |
|
|
Ja, ik vind het ook een geweldige set.Doom Blade, Lightning Bolt, Disentomb, Indestructibility, Ponder. allemaal recht-toe-recht-aan, met een goedkope casting cost. Daarnaast biedt m10 een hoge lol-factor met kaarten als Sphinx Ambassador, Capricious Efreet, Kalonian Behemoth, Djinn of Wishes.
Ik vind het een geweldige set. |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Chaos
Almost Magic God

|
Geplaatst: Zo Mrt 28, 2010 8:54 pm Onderwerp: |
|
|
weet iemand nog iets leuk rond djinn of wishes trouwens?
Ik zoek er iets leuk rond, maar ik heb geen idee :p _________________ No mercy for the weak,
no pity for the dying,
|
|
Naar boven
|
|
|
|
pi
Ultimate Magic God

|
Geplaatst: Ma Mrt 29, 2010 12:19 pm Onderwerp: |
|
|
Oy,
rings of brightheart is leuk met vrijwel alle activated abilities. Met doubling season zorg je dat hij met meer counters in het spel komt. De djinn kan een goede manier zijn om de coolere eldrazi in play te krijgen, "cast" en "play" is namelijk in dit geval hetzelfde. Eventueel kan worldly tutor helpen en meteen ook dienst doen als manier om de djinn te vinden.
Ik denk ook dat je de djinn uiteindelijk graag zou willen bouncen of op andere manier hergebruiken, maar dat zou in blauw en groen niet echt een probleem moeten zijn.
mazzel
pi _________________ I'm a gabber and I feel alright
I sleep all day and I dance all night
I'm a gabber and I feel OK
I dance all night and I sleep all day
3 Steps Ahead - I'm A Gabber |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Saint
Magic God

|
Geplaatst: Ma Mrt 29, 2010 12:33 pm Onderwerp: |
|
|
Zoals je al zei is rings of brightheart bij bijna elke activated ability nuttig Doubling season daarnaast lijkt me ook nuttig bij elke counter/token kaart, werkt ook op planeswalkers naar mijn mening. _________________ "The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652 |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Elvish Preshley
Wizard

|
Geplaatst: Ma Mrt 29, 2010 1:05 pm Onderwerp: |
|
|
Een kaart zoals Ponder is wel fijn. Weet je tenminste welke kaarten er bovenop je library liggen. _________________ Waar het weg is, was een wil |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Saint
Magic God

|
Geplaatst: Ma Mrt 29, 2010 2:24 pm Onderwerp: |
|
|
Plus dat je de beste van de 3 meteen mag pakken zie "draw a card" _________________ "The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652 |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
pi
Ultimate Magic God

|
Geplaatst: Ma Mrt 29, 2010 4:25 pm Onderwerp: |
|
|
Oy,
speel dan sensei´s devining top, da´s tenminste samen met rings ook nog 3: draw a card.
mazzel
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Saint
Magic God

|
Geplaatst: Ma Mrt 29, 2010 4:40 pm Onderwerp: |
|
|
Is beter maar niet M10 en banned in extended, verder overal legal. _________________ "The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652 |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
pi
Ultimate Magic God

|
Geplaatst: Ma Mrt 29, 2010 4:44 pm Onderwerp: |
|
|
Oy,
er zijn hiervoor wel meer niet M10 dingen genoemd.
mazzel
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Saint
Magic God

|
Geplaatst: Ma Mrt 29, 2010 4:48 pm Onderwerp: |
|
|
Ooh had niet terug gelezen dacht dat het specifiek over m10 ging  _________________ "The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652 |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
pi
Ultimate Magic God

|
Geplaatst: Ma Mrt 29, 2010 7:08 pm Onderwerp: |
|
|
Oy,
nee, kaarten die werken met djinn of wishes was de vraag.
mazzel
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Saint
Magic God

|
Geplaatst: Ma Mrt 29, 2010 7:57 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vat hem, dan is sensei vele malen beter  _________________ "The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652 |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Chaos
Almost Magic God

|
Geplaatst: Di Mrt 30, 2010 12:45 pm Onderwerp: |
|
|
| pi schreef: |
Oy,
rings of brightheart is leuk met vrijwel alle activated abilities. Met doubling season zorg je dat hij met meer counters in het spel komt. De djinn kan een goede manier zijn om de coolere eldrazi in play te krijgen, "cast" en "play" is namelijk in dit geval hetzelfde. Eventueel kan worldly tutor helpen en meteen ook dienst doen als manier om de djinn te vinden.
Ik denk ook dat je de djinn uiteindelijk graag zou willen bouncen of op andere manier hergebruiken, maar dat zou in blauw en groen niet echt een probleem moeten zijn.
mazzel
pi
|
doubling season zou ik dan eerder gaan gebruiken voor planeswalkers :p
rings of brightheart ziet er een toffe kaart uit ^^
wat zijn goede kaarten om te bouncen? ik heb unsummon in mijn hoofd... maar die werkt maar 1 keer
 _________________ No mercy for the weak,
no pity for the dying,
|
|
Naar boven
|
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur