vampire dead deck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

welke kaart zou ik er nog bij doen?????????

eternity vessel.
1
25%
sorceress queen
3
75%
 
Totaal aantal stemmen: 4

Gebruikersavatar
Crash of Rhinos
Expert
Berichten: 60
Lid geworden op: zo feb 14, 2010 10:59 am
Locatie: deventer/zutphen

vampire dead deck

Bericht door Crash of Rhinos »

dit zijn de kaarten die er in zitten.

3 vampire lacerator's.
4 vampire hexmage's.
3 guul draz vampire's.
3 vampirenighthawk's.
4 blood seeker's.
1 gatekeeper of malakir.
1 bloodghast.
1 malakir bloodwitch.
4 giant scorpion's.
4 dark banishing's.
3 terror's.
2 feast of blood's.
4 hideous end's.
1 doom blade.
1 urge to feed.
2 blood tribute's.
1 quest for the gravelord.
1 howling mine.
1 blade of the bloochief.

1 crypt of agadeem.
2 piranha marsh.
15 swamps.'

dit is mijn vampire dead deck.....

aaaaaauuuuuwwww :evil:
Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Bericht door Fewtger »

Zelf ben ik geen voorstander van Howling Mine gezien je tegenstander er meer voordeel aan heeft, dan jij.
Het is dan wel geen vampire, maar ik vind Nightmare toch altijd wel lekker werken in een mono-zwart deck.

Zelf speel ik graag met de Serendib Sorcerer, dus ik zou zeker Sorceress Queen gaan. De vessel is pas later nodig, en de Queen kan enorm goed blokken.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik zou proberen kaarten meer te spelen dan 1 of 2x tenzij je ene goede reden hebt. Het zou ook wel handig zijn om de card tags om de kaarten in de openingspost te zetten.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Howling mines is hier niet echt nuttig in nee daar ben ik het mee eens, die werkt weer lekker in andere decks (met bijv Underworld Dreams en Megrim erin en nog van dergelijke kaarten) nu geef je teveel hulp aan je tegenstander.

Ben het er ook mee eens dat je beter niet 1 of 2x een kaart in je deck kan doen (tenzij je er 1 in doet omdat hij restricted is en je hem gebruikt in een combo bijv.), je kunt beter een paar kaarten eruit filteren en zo plaats maken voor andere kaarten.
Ik weet niet welk type je mee speelt en wat de "drive" is van je deck dus ik kan je verder niet veel advies geven, er zijn bijv leuke type 2 Vampire decks maar als je 1.5 wilt gaan spelen bijv of Extended krijg je weer een heel andere kaart advies. :)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Crash of Rhinos
Expert
Berichten: 60
Lid geworden op: zo feb 14, 2010 10:59 am
Locatie: deventer/zutphen

Bericht door Crash of Rhinos »

ik weet dat het handig is om er van elke 4 in te doen maar daar ben ik nog voor aan het ruilen en kopen.
If you play magic.
You must know me.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Nou het is niet handig, meer noodzakelijk over het algemeen :P maar uhm we weten nog steeds niet welk formaat je gaat spelen..:P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Crash of Rhinos
Expert
Berichten: 60
Lid geworden op: zo feb 14, 2010 10:59 am
Locatie: deventer/zutphen

Bericht door Crash of Rhinos »

formaar???

wat is dat.
ik speel nog niet zo heel lang en weet niet alle termen..
If you play magic.
You must know me.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

* Block (Alleen kaarten uit het laatste, of huidige block) (Decksize >= 60)

* Standard (Type 2) (Alleen kaarten uit de laatste basis-set en de laatste 2, of huidige, blocks) (Decksize >= 60)

* Extended (Type 1.X) (Alleen kaarten uit de laatste 3 basissets en max 8 blocks, afhankelijk van welk block nieuw is e.d.) (Decksize >= 60)

* Vintage (Type 1) (De kaarten uit alle sets zijn toegestaan) (Decksize >= 60)

* Legacy (Type 1.5) ( Hetzelfde als Vintage, maar met het verschil dat veel van de allersterktste (dus vaak ook allerduurste) kaarten niet mogen gespeeld in dit formaat ) (Decksize >= 60)

* Sealed Deck (Je krijgt een X aantal kaarten, en maakt daar je deck van. Normaal gaat dit over een tournament pack met 2 of 3 boosters, na het Shard of Alara block werden tournament packs afgeschaft en speelt met Sealed Deck met 5 of 6 boosters) (Decksize >= 40)

* Booster Draft (Er gaan 3 keer boosters de tafel rond (evenveel als het aantal spelers) en elke keer als je een booster in je handen hebt, mag je hier één kaart uitpakken. Van deze kaarten maak je je deck uiteindelijk, waarbij je een willekeurige hoeveelheid basic land mag toevoegen. Max aantal spelers bij draft=8) (Decksize >= 40)

* Two-headed Giant (nieuw sinds juli '05) (je speelt met 2 mensen in één team, je deelt je beurt en levenstotaal van 30)

Dit zijn de meest gangbare formaten, er zijn er nog meer maar laten we het hier maar even bij houden :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Crash of Rhinos
Expert
Berichten: 60
Lid geworden op: zo feb 14, 2010 10:59 am
Locatie: deventer/zutphen

Bericht door Crash of Rhinos »

ik speel meestal vintage.
maar ook wel eens standart.
en meestal in toernooien met een sealed deck.
If you play magic.
You must know me.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ok en dit moet Vintage of standard worden?
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Crash of Rhinos
Expert
Berichten: 60
Lid geworden op: zo feb 14, 2010 10:59 am
Locatie: deventer/zutphen

Bericht door Crash of Rhinos »

standart
If you play magic.
You must know me.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Kijk maar eens naar deze decks.

http://sales.starcitygames.com//deckdat ... ckID=30506

http://sales.starcitygames.com//deckdat ... ckID=30788

http://sales.starcitygames.com//deckdat ... ckID=30489

Eerste 2 decks zijn 1ste plaats winnaars op een toernooi het laatste is een 2e plaats winnaar, hier kun je een beetje een idee uit krijgen wat er in een Vampire deck moet zitten in standaard.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Crash of Rhinos
Expert
Berichten: 60
Lid geworden op: zo feb 14, 2010 10:59 am
Locatie: deventer/zutphen

Bericht door Crash of Rhinos »

van dat eerste deck heb ik er alles wel een beetje inzetten op een paar kaarten na dan
If you play magic.
You must know me.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Nou zo zijn de laatste toernooien gespeeld, ik weet niet of er nog wat nuttigs in Worldwake zat qua Vampire decks omdat ik me er nog niet veel mee bezig heb gehouden maar goed dit werkt in elk geval :)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

Bericht door Chaos »

Wat vinden jullie van een butcher of malakir erbij te steken?
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Plaats reactie