| Auteur |
Bericht |
Fewtger
Godlike

|
Geplaatst: Ma Feb 22, 2010 8:36 pm Onderwerp: Equipment |
|
|
| Het equipen van equipment gaat op sorcery-speed. Maar als een equipment (ik kijk naar Neurok Stealthsuit) een tekst heeft als "UU: attach Neurok Stealthsuit to a creatureyou control". Mag dat dan wel op instant-speed? |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
altx
Almost Magic God

|
Geplaatst: Ma Feb 22, 2010 8:38 pm Onderwerp: |
|
|
Ja, want dat is "gewoon" een activated ability. _________________ Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Elvish Preshley
Wizard

|
Geplaatst: Ma Feb 22, 2010 8:39 pm Onderwerp: |
|
|
Kan je geen zekerheid bieden maar dat lijkt me gewoon een activated ability. Zou je dan gewoon op instant-speed kunnen spelen.
Edit: altx was me voor  _________________ Waar het weg is, was een wil |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Saint
Magic God

|
Geplaatst: Ma Feb 22, 2010 8:54 pm Onderwerp: |
|
|
Klopt alleen het equipen gaat op sorcery speed, de andere ability mag op instant speed gespeeld worden. _________________ "The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652 |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
|