| Auteur |
Bericht |
DutchG0d
Almost Magic God

|
|
|
Naar boven
|
|
|
|
pi
Ultimate Magic God

|
Geplaatst: Wo Mrt 10, 2010 10:40 am Onderwerp: |
|
|
Oy,
in welk formaat is 4x tinker toegestaan?
mazzel
pi _________________ I'm a gabber and I feel alright
I sleep all day and I dance all night
I'm a gabber and I feel OK
I dance all night and I sleep all day
3 Steps Ahead - I'm A Gabber |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Saint
Magic God

|
Geplaatst: Wo Mrt 10, 2010 11:15 am Onderwerp: |
|
|
@pi, Urza block & Freeform:
Urza Block Legal
Legacy Banned
Vintage Restricted
Freeform Legal
Prismatic Banned
Tribal Wars Classic Banned
Classic Restricted
Singleton 100 Banned
Commander Banned _________________ "The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652 |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
DutchG0d
Almost Magic God

|
Geplaatst: Wo Mrt 10, 2010 4:24 pm Onderwerp: |
|
|
ja ik dacht het is toch casual Maarre nog ideetjes wil het ook wel helemaal omgooien, maar wil het wel een beetje om metalworker laten draaien en tinker alvast bedankt _________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination. |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Saint
Magic God

|
Geplaatst: Wo Mrt 10, 2010 6:56 pm Onderwerp: |
|
|
Je kunt ook nog met affinity for artifacts gaan werken, bijv. Mycosynth Golem, en ja artifact lands gelden ook als artifacts dus kun je daar mee gaan spelen ipv. normale landjes is maar een ideetje hoor _________________ "The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652 |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
pi
Ultimate Magic God

|
Geplaatst: Wo Mrt 10, 2010 10:08 pm Onderwerp: |
|
|
@Saint, en nu formaten waar de rest van zijn deck ook legaal voor is?
Punt is dat er een goeie reden is dat tinker in zo veel formaten banned of restricted is. Voeg eens gauw een setje sundering titans toe als begin om een gevoel te krijgen. Als je daar mee uitgespeeld bent, ga denken over mindslaver locks. De kaart is te goed voor meer dan 1x als je formaat je te veel kaarten laat gebruiken.
mazzel
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Saint
Magic God

|
Geplaatst: Do Mrt 11, 2010 2:58 pm Onderwerp: |
|
|
Hij zei dat hij casual speelt dus als andere mensen geen probleem hebben dat hij 4 tinkers in ze deck propt is er eigenlijk niet echt een format voor hem of hij moet urza block (wie speelt dat nou nog) gaan spelen of freeform. Maar goed zelfs als ik casual speel (dus bijv. T2 tegen Legacy of whatever) nog met de banned/restricted lijst en ga niet over de restrictie of ban heen maar ja dat ben ik .
Als ik hem was zou ik tinker eruit gooien want vintage spelen gaat hem flink kosten als hij een goed lopend deck wil bouwen. Dus zoals ik al zei, tinker eruit en lekker Legacy gaan spelen of extended of T2 wat dan ook dat moet hij zelf maar even aangeven dan kunnen wij verder tips geven ik gaf dat "affinity for artifacts" idee omdat ik dacht dat tinker er wel uit zou gaan  _________________ "The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652 |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
DutchG0d
Almost Magic God

|
Geplaatst: Do Mrt 11, 2010 4:40 pm Onderwerp: |
|
|
ja misschien heb je gelijk, ik zat gister te denken aan T2 maar dan van de guildpack serie. Blauw/rood niv-mizzet based. Maarja weet het helemaal niet meer wat ik wil, artifact word al heel snel duur. Maarja misschien weten jullie nog leuke combo's of leuke en voor goed werkende niv-mizzet deck .
greetz _________________ (\__/)
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Saint
Magic God

|
|
|
Naar boven
|
|
|
|
DutchG0d
Almost Magic God

|
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Saint
Magic God

|
Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 10:15 am Onderwerp: |
|
|
Er zit wel erg weinig draw effect in om niv-mizzet nuttig te laten draaien, ik zou niet weten of er uberhaupt drae kaarten in dat T2 zaten maar het lijkt me dat i.e.g. in de coreset wel wat te vinden is. (het hele doel van niv-mizzet is drawen en damage doen ) _________________ "The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652 |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
DutchG0d
Almost Magic God

|
Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 4:22 pm Onderwerp: |
|
|
inderdaad daarom curiosity  _________________ (\__/)
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Saint
Magic God

|
Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 6:19 pm Onderwerp: |
|
|
Ja maar alleen curiosity? Maar wat ideeen Balance of Power, Catalog. Coastal Piracy, Concentrate, Howling Mine. het zou ook super werken met Necropotence(alleen restricted in vintage, banned in legacy verder overal legal) en Ivory Tower bijvoorbeeld, of dergelijke combo's maar goed deze zitten niet in het block dus dat gaat niet door en is weer een ander verhaal  _________________ "The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652 |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
pi
Ultimate Magic God

|
Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 7:15 pm Onderwerp: |
|
|
Oy,
keen sense en ophidian eye. Ik zou verder alleen kaarten pakkers spelen die van zichzelf goed zin. De meeste die je noemt zijn dat niet. Als je goed kijkt naar necropontence zul je zien dat die je geen kaarten laat pakken.
mazzel
|
|
Naar boven
|
|
|
|
Saint
Magic God

|
Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 8:47 pm Onderwerp: |
|
|
@Pi Mjah je hebt gelijk wat necropotence betreft had er eigenlijk niet naar gekeken kon hem me alleen nog herinneren van een deck van mij van vroeger maar je hebt gelijk je exiled en stopt hem daarna in je hand dus die vlieger gaat niet op nee.
Wat betreft de kaarten die jij aangaf, hij wil Ravicna block gaan spelen dus jou vlieger gaat ook niet op (weinig wind denk ik lol)
@Dutch Trouwens Dominus of Fealty is shadowmoore-lorwyn block, Riverfall ook, Clout of the Dominus idem, Swerve is Alara block, Double negative ook, 8th edition is Tempest block, de rest is wel ravicna, dus naja wat wil je nou eigenlijk gaan spelen? gewoon legacy? _________________ "The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652 |
|
|
Naar boven
|
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|