1. Balthor the Defiled zijn ability wordt geactiveerd.
2. Hij haalt 3 Champion terug.
3. Ik haal 3 FTK terug.
Hij is de actieve speler. Wat gebeurt er ??
Alleen het goede antwoord graag !!
GFORCE
Expert vraag 2
Moderator: Admins & Moderators
Expert vraag 2
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- KingFatass
- Wizard
Actieve spler mag het zelf beslissen, omdat het zijn effect is en ook nog es zijn beurt.
Hij zal eerst de 3 champions terughalen. Jij verliest om de beurt 6 life waarop jij mag reageren. daarna gaan jouw ftk af. daar mag hij op reageren las hij ze niet regenerate heb je je levens terug
Hij zal eerst de 3 champions terughalen. Jij verliest om de beurt 6 life waarop jij mag reageren. daarna gaan jouw ftk af. daar mag hij op reageren las hij ze niet regenerate heb je je levens terug
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Nee elk effect wordt appart behandeld. Eerst komt 1 Champion terug en dan krijg jij de prioriteit. Jij laat de FTK shade doen aan de eerste Champion en je krijgt er weer 6 leven bij. Uiteindelijk sta je nog op het zelfde levens aantal en heb je 3 FTK in het spel.
GFORCE
GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!