Zwart

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
George
Master
Berichten: 163
Lid geworden op: za nov 06, 2010 9:30 am
Contacteer:

Zwart

Bericht door George »

Ik zou graag eens met zwart spelen, maar ik vind die kaarten allemaal zo horror en zo smerig :p
Zijn er zwarte kaarten of decks die niet echt super horror zijn?

Misschien een rare vraag, maar toch... :p
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Re: Zwart

Bericht door BanzaiCopter »

Horror? Um..

Drana, Kalastria Bloodchief

Schattige dame o.o ..
Hoe bedoelde je precies?
Gebruikersavatar
George
Master
Berichten: 163
Lid geworden op: za nov 06, 2010 9:30 am
Contacteer:

Re: Zwart

Bericht door George »

Dat is wel een leuke ja,
maar niet alleen de prentjes (ook al vind ik die ook horror: skeletten met slijm uit hun mond en elkaar keel oversnijden enzo)

Maar de abilities vind ik soms zo smerig, zoals Corrupt
Ik haat het om door die kaart te verliezen :p
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Re: Zwart

Bericht door BanzaiCopter »

Zwart is gewoon.. voornamelijk.. Nekkerig.. Of destroy of life leech :) Natuurlijk zijn er andere decks. Zombies misschien? Kei hard beuken met 8/4 zombies?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Zwart

Bericht door pi »

Afbeelding

Maareh, zwart is toch wel erg corrupt, ondood, manipulerend, gemeen, vrij weinig aan te doen, zo is de kleur gedefineerd.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Re: Zwart

Bericht door BanzaiCopter »

Plague Witch
Dakmor Sorceress
Knight Of Dusk
Go For The Throat

Nog meer? :p Naja.. Inderdaad. Zwart is lifedrain, deathtouch, fear, destroy. Als je een deck zonder deze aspecten erin kunt bouwen in het zwart dan vind ik het wel héél knap.

Wit.. Voornamelijk first strike, life link, life gain, vigilance

Groen.. Power, power, power, power, trample, zerg (massa)

Blauw.. Irritant, vervelend, bounce, counter, creatures jatten, spell verpesten :p

Rood.. Burn, Haste, Double Strike

Multicolor.. Lastig te spelen, mix van bovenstaande lijst. Meestal meer power voor evenveel mana, alleen moeilijker te verkrijgen (meerdere kleuren mana)
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Zwart

Bericht door Dragonheart »

Wit, de kleur voor goedzakken, moraalridders en ander gespuis. Wit houdt van orde, structuur en regeltjes. Een prima kleur voor Nederlanders en autisten dus.
Blauw, de kleur voor controlfreaks, pestkoppen en mietjes. Blauw houdt ervan om de plannen van de ander tegen te gaan. Vind iedereen jouw een irritant ventje? Dit is je kleur!
Rood, de kleur van chaos en passie. Nauw verbonden met de filosofie van het vuur. Vaak een beetje onhandig en ongecontroleerd. Rood heeft een hekel aan de structuur en regeltjes waar wit en blauw zoveel waarde aan hechten.
Groen, de kleur van groei, leven en kracht. Groen ziet levenloze dingen als minderwaardig. Redelijk eenzijdig in het streven naar groei.

Ah, last but not least: zwart. De kleur van het ondode, corruptie en mateloze kracht. Zwart heeft de haast onweerstaanbare drang om zieltjes te winnen. Het belooft grenzeloze macht. Echter: die macht komt met een prijs. Deze kleur toont weinig interesse in levenloze dingen aangezien die niet omgekocht kunnen worden met beloftes. Je bent zwart of je bent een mietje.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
George
Master
Berichten: 163
Lid geworden op: za nov 06, 2010 9:30 am
Contacteer:

Re: Zwart

Bericht door George »

Hehe iedereen vindt mij een irritant ventje en ik vind blauw leuk dus je theorie klopt xD
Plaats reactie