Misprints!

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Gesloten
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Misprints!

Bericht door Sab! »

Owke ik heb dus deze twee kaarten, en ik ben van beide dus niet zeker of het misprints zijn. Weet iemand dat wel zeker? (ze zijn een beetje groot 50 en 37 kb)

Mogg Raider (was der mis? hij kost RR ipv R, maar dit is de enige Chronicles versie, dus ik wil ff wete of iemand anders deze mogg uit chronicles heeft met een andere mana cost)
Afbeelding

En deze (Spite/Malice) zit een vlek op, vinden jullie het een misprint?
Afbeelding
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

de mogg raider is zeker niet van chronicals (de eerste set waar ie in is gedrukt is Tempest!!!), maar hoogstwaarschijnlijk wel van anthologies, in de anthologies set zaten vele misdrukken (waaronder bv ook mirri, cat warrior als common 2/2 ipv rare 2/3) deze mogg raider is er waarschijnlijk een van (kijk even of in de copyright data 1993-1998 staat, dan is het anthologies, ik kan het niet goed zijn op je scan).

Wat betreft je split card, dat wou ik niet echt een misdruk noemen, ik heb vele kaarten gezien met zo'n soort vlekje erg zeldzaam is het niet.

Verschillende misdrukken die ik persoonlijk heb gezien zijn:

- een foil uncommon met de achterkant ondersteboven (weet niet meer welke uncommon)
- een foil stand deliver met common rarity
- een hele hoop foil uncommons van 1 bepaalde set (ik geloof prophecy) die ribbeltjes aan de bovenkant hadden doordat er iets fout was gegaan in de machine, ik geloof dat 1 op de 3 pakjes die een foil uncommon er in had zo'n foil uncommon misdruk had, ik heb ook een foil island die deze misdruk heeft (van invasion)
- een duitse forest die eigenlijk een plain is (verkeerde tekst of plaatje, hoe je het bekijkt)
- een force foid met grijze randjes ipv zwarte
- een volledig zwarte kaart (voorkant)
- mijn eigen foil diplomatic immunity (zie plaatje)

Afbeelding

Dit zijn slechts de misdrukken die ik zelf heb gezien op de volgende site is nog veel meer te vinden, check onder andere de complete summer edition set, de ultra rares of de metale fork voor de grap eens:

http://www.flaminio.com/magic/rarities.html

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
remcomolenhuis
Advanced
Berichten: 28
Lid geworden op: zo mar 31, 2002 2:51 pm
Locatie: nijmegen

Bericht door remcomolenhuis »

yo jij wilde mijn reef en bifurcate...

ik hoef alleen nog

1× chainers edict
4x CoP: Red - 7th
4x CoP: Green - 7th
4x CoP: Blue - 7th

(staat dat dat andere al in mijn deck ZITTEN)

die kaarten van jou tegen mijn bifurcate ofzo?
system of a down is cool!!!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

remcomolenhuis, realiseer je je dat dit misschien niet helemaal de plek is om een ruil af te handelen? Als je een ruil wilt doen met iemand denk ik dat je dat beter via zijn lijst met haves en wants kunt proberen...

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gesloten