<|> Wants <|>

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

<|> Wants <|>

Bericht door pi »

LAATSTE UPDATE: 21-08-2015

Oy,

Eerst even een paar dingetjes vooraf:

- bij voorkeur ruil ik
- ik heb besloten alleen nog mijn wants online bij te houden, ik kijk graag naar jouw wants om te zien wat ik je aan kan bieden
- als jij het initiatief neemt dan verwacht ik ook dat jij het eerste voorstel doet (dat is bv als ik eerst een mailtje van jou krijg)
- als de deal in mijn ogen onder de 10 euro aan waarde per kant zit is er een goede kans dat het verzenden me te duur is in verhouding

WANTS

Special wants:

X bulk rares -> rare (dus geen U1's), Engelstalig, tournament legal en NM- of betere staat.

Ik kan duizenden bulk rares gebruiken. Als jij er maar genoeg aan te bieden hebt en er een bulk prijs voor vraagt kunnen er bijvoorbeeld Duals, Power of geld tegenover gezet worden.

Normale wants:

Mijn normale wants zijn hier te vinden. Het is gemakkelijker om ze op 1 centraal punt bij te houden.

Andere WANTS

Verder zoek ik een willekeurig aantal van de volgende kaarten:

elvish archers (oude art!) Heb er al meer dan 100 (hier).
german wald (duitse forest met plaatje van een plains, zie hier)
arabian nights mountain (het enige basic landje in arabian nights)

Alle andere bijzondere basic landjes, bijvoorbeeld dus ook:

Beta basic land (unlimited ook wel, maar minder, met alpha heb ik helemaal niks)
Portal basic land
Foil basic land
Unglued of Unhinged basic land
Ice Age snow-covered land

Natuurlijk wil ik ook gewoon een blik op jouw haves werpen, want daar zitten ook vast wel dingen tussen die me wel kunnen boeien.

Ik heb verder een complete The Dark set waarvan ik mindere kaarten graag vervang door betere kopietjes. Laat het me vooral weten als je kaarten van deze set in NM+ (zoals hier beschreven) staat hebt.

Mail me voor een deal op: pi@magicforums.nl.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
remcomolenhuis
Advanced
Berichten: 28
Lid geworden op: zo mar 31, 2002 2:51 pm
Locatie: nijmegen

helmal met je eens

Bericht door remcomolenhuis »

anders lijk je zo'n patser die ff met z'n kaarten op wil scheppen maar hij doet ze toch niet weg :roll:
system of a down is cool!!!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

update

Bericht door pi »

oy,

ik neem aan dat je begreep dat bij mijn haves geen kaarten staan die ik absoluut niet ruil (had ik dat wel gedaan had ik bv toe kunnen voegen: 4 birds, 4 masticore, 4 rukh egg, 6 thran quarry, en dit gaat nog even door), en dat ik mij dus erger aan mensen die wel kaarten op hun haves vermelden die niet te ruil zijn, zoals in een van de posts die ook in dit forum staan te vinden zijn.

maareh, wat ik nu ook effies wou zeggen is dat ik weg heb geruild:

berserk
3 palladin en vec
travveling plague

en dat ik er nu bij heb:

5 dubbelland (4 plateau, 1 volcanic island)
5 force of will
2 city of brass
1 illussions of grandeur

deze wijzigingen zijn ook door gevoerd in de lijst hierboven.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: helmal met je eens

Bericht door Sab! »

remcomolenhuis schreef:anders lijk je zo'n patser die ff met z'n kaarten op wil scheppen maar hij doet ze toch niet weg :roll:
JUH!! :P:P /me
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

op wie zou ik nou gedoeld hebben...

Ik vind niet dat je ergens mee op moet scheppen en al helemaal niet met magic kaarten omdat de waarde daarvan heel erg relatief is. Op zich kost het per kaart, staat mij bij ongeveer 10 cent om 'm te maken, dus als je het op die manier bekijkt ben je het rijkst wanneer je het meeste kaarten hebt. In dat geval ben ik dus niet zo heel erg rijk, aangezien ik niet zo heel erg veel kaarten heb, maar naar verhouding meer dure. Als je toch besluit op te scheppen met je magic kaarten, zorg dan teminste dat je echt interessante kaarten hebt, alle kaarten op alle haves en wants die hier op het forum staan kan ik als ik zou willen krijgen via ruil. Wanneer je echt dure kaarten hebt dan besluit je als snel niet er mee op te scheppen, dit helpt namelijk niet als je wilt ruilen. De enige reden die ik zie om op te scheppen is als verkooptruc, zoiets als: kijk, ik heb die hele brute kaart, en die, en die enz, ruilen??? Maar dan moet je wel echt iets bijzonders hebben (een alpha recall helpt bv wel).

sorry, moest ik even kwijt.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

10 ct gek! zoveel, nee dat kost et echt niet ik denk wel een stukkie minder. En trouwens de kaarten die bij mij staan ruil ik allemaal (behalve verdant forces) maar de rest wil ik gewoon veeel voor!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik had ooit ergens 10 dollarcent gelezen, misschien dat deze bron niet goed geinformeerd was, maar, ik heb wel zo'n goed geheugen dat ik nog weet dat er 10 cent stond, oftewijl ongeveer 10 eurocent. Kaarten waar letterlijk achter staat dat je ze niet ruilt, zie ik als niet ruilbaar.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Ik vind het wel handig om kaarten in je list te zetten waarvan je zegt dat je ze niet wegdoet, want je hebt er altijd van die patsers tussen zitten, die alleen van die dure troep willen, en als ik dan een kaart echt per se zoek, dan ruik ik er wel een kaart uit mijn decks voor weg.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

kaarten

Bericht door lord of the squirrel »

ik wil je city's en je elvish archer en je shivan dragon en misschien je undermne
Thorn
Advanced
Berichten: 28
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 7:44 pm
Locatie: Rijswijk

Bericht door Thorn »

Yo ik wil je mortivore 1 keer, en je blood pet foil, heb je em normaal ook nog? ik moet em namelijk 4 keer hebben.
Ja, dat zeggen ze allemaal
arendo
Master
Berichten: 128
Lid geworden op: ma apr 08, 2002 2:48 pm
Locatie: Middelaar
Contacteer:

Bericht door arendo »

sorry :D
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

thorn: ik geloof dat ik 1 of 2 blood pets over heb, plus de foil. Die mortivore is ook wel te ruil, meel me je haves, of een link naar je haves (pi@magicforums.nl).

arendo: dat je iemand naar je eigen wants wilt verwijzen omdat hij bij een ander iets zoekt dat jij wel hebt, kan ik op zich wel snappen, maar heb dan wel het fatsoen om te zorgen dat ik daar niks van merk, het is heel irritant zoals je het nu doet, terwijl je heel makkelijk thorn een meel of pm had kunnen sturen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
arendo
Master
Berichten: 128
Lid geworden op: ma apr 08, 2002 2:48 pm
Locatie: Middelaar
Contacteer:

Bericht door arendo »

ik had gekeken voor zijn mail maar die kon ik niet vinden, sorry voor het overlast
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

heb mijn lijst een tikkie ge-update.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik wil wel 1 Pernicious Deed.

Kijk ff bij GFORCE of er wat tussen zit.
ps. ik heb nog een gatekeeper die doe ik er wel gratis bij als je iets vindt.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie