Isochron's Scepter, alleen instants van 2 mana, yeah right..

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Isochron's Scepter, alleen instants van 2 mana, yeah right..

Bericht door pi »

Oy,

De combo:

Begin: Isochron Scepter (imprint iets of niets) en March of the Machines in het spel. Volrath's Shapeshifter en Quicksilver Elemental in je hand. Een Mirror Golem bovenop in je graveyard samen met Searing Wind of whatever (yawgmoth's will, memory jar, library of alexandria, wat jij leuk vind).

Acties: speel de Shapeshifter, die in het spel komt als kopie van de Mirror Golem, en die Searing Wind imprint. Discard dan de Elemental. Nu heb je een Quicksilver Elemental op welke Searing Wind is geimprint. Betaal U om de Shapeshifter-Elemental Isochron Scepter's activated ability te geven (de Scepter is een creature vanwege de March of the Machines). Nu kun je 2 betalen en de Shapeshifter-Elemental-Scepter tappen om de Searing Wind of whatever te kopieren en gratis te spelen.

Ik wou 'm jullie niet onthouden.

mazzel

pi

p.s. en nee, ik heb 'm niet zelf verzonnen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

NOOOOOO dies te vet, die wil ik in multiplayer.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Plaats reactie