Demo bekent...

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Demo bekent...

Bericht door Yodaboy »

Naam: Arcbound Bruiser
Casting cost: 5 Colorless
Type: Artifact Creature
Modular 3 (This comes into play with x +1/+1 counters on it. When it's put into a graveyard from play, you may put it's +1/+1 counters on target artifact creature)
0/0

Als je in hebt geschreven bij Wizards en dus een 'officieel' speler bent zou je deze een deze dagen thuis gestuurd moet krijgen/hebben gekregen. Ik heb dit alles gelezen op NM en heb me dus ook meteen ingeschreven. Zal voor deze kaart wel geen zin meer hebben maar mss wel voor een volgende keer. :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ilúvatar
Adept
Berichten: 290
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 12:15 pm
Locatie: hartje drenthe
Contacteer:

Bericht door Ilúvatar »

waar moet je je dan inschrijven, heb je die link vor mij?
CREDENDO VIDES

Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Ilúvatar schreef:waar moet je je dan inschrijven, heb je die link vor mij?
De link die op NM stond was deze. Toen ik dat alles dus had gelezen dacht ik, post het eerst ff op het forum en ga me dan inschrijven. Dat ik het hier neergezet heb is te zien maar bij het inschrijven staat dus:
Getting a DCI membership is free and easy. You can participate in any DCI Sanctioned event and get a DCI number there.

Ik heb me dus nog niet ingeschreven en dat kun dus volgens Wizards ook niet via internet. Heb toch echt een keer een vriend van me horen zeggen dat dat via internet kon. Zal het hem nog eens vragen, of weet iemand hier dat?

(plaatje trouwes nog van de kaart, hier)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ilúvatar
Adept
Berichten: 290
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 12:15 pm
Locatie: hartje drenthe
Contacteer:

Bericht door Ilúvatar »

plaatje is van rarities forum ;)

AXIOS
CREDENDO VIDES

Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Dus je moet gewoon een dci nummer hebben? je kan het in je plaatselijke gamezaak bij de judge vragen.

Ik heb iig nog niets ontvangen, maar ja al die tokens krijg ik ook altijd een maand later dan de rest...........
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
s.r.
Master
Berichten: 156
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 2:53 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Bericht door s.r. »

wat ik heb gesnapt van dat Reward program is dat je je apart daarvoor moet opgeven, dus ook als je al een DCI number hebt; als je jonger dan 18 bent krijg je een formulier wat je moet invullen en door ouders laten tekenen, dat formulier moet je dan met de post naar wizards sturen (ik denk dus de belgische), als je 18 of ouder bent kun je alles gewoon online invullen en opsturen.
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

@ S.R.:

Yup, als je eenmaal een DCI-nummer hebt is het allemaal vrij simpel. :) Maar die moet je dan wel eerst hebben! :x
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Is het dan te moeilijk voor jouw om er een te haklen?
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

KingFatass schreef:Is het dan te moeilijk voor jouw om er een te haklen?
Weet ik nog niet. Ga dan nog keertje aan die vriend van me vragen of het echt niet via internet kon (weet bijna 100 % zeker dat hij hem via internet heeft aangevraagd). Maar als dat niet kan heb ik werkelijk geen idee waar het zou moeten, jij wel dan? :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
s.r.
Master
Berichten: 156
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 2:53 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Bericht door s.r. »

ik heb het DCI nummer aangevraagd in de winkel waar ik altijd speel, dan moest k zo'n formulier invullen en dan stuurden zij alles wel op :P
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

s.r. schreef:ik heb het DCI nummer aangevraagd in de winkel waar ik altijd speel, dan moest k zo'n formulier invullen en dan stuurden zij alles wel op :P
Ok, als internet niet lukt zal ik dat ook eens probeer. :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Je krijgt toch een DCI-nummer als je meedoet met een toernooi?

David
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Ik heb nog nooit meegedaan met een officieel toernooi. :) Wel eens met een toernooi dat georganiseerd werd in de plaatselijke winkel en met een toernooitje tussen mij en wat vrienden onderling maar nooit met een officeel toernooi. :) Of bedoel je dat ik gewoon een keer mee moet doen aan een toernooi omdat ik anders geen DCI-nummer krijg?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik dacht dat je wel eens mee had gedaan aan een pre-release toernooi. En volgens mij is een pre-release toernooi altijd officieel en krijg je dus een DCI-nummer. (Zelf heb ik nooit aan zoiets meegedaan dus ik weet het niet maar ik dacht het.)

David
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Ik heb ook meegedaan aan een pre-release toernooi. Bij de Eppo in Eindhoven. Maar heb toen echt geen nummertje gehad hoor. :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Plaats reactie