NederPacks

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

NederPacks

Bericht door Yodaboy »

Nedermagic verkoopt dus sinds kort repacks, bij het commentaar stond het volgende:
( http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=202010)
Michiel Smit 8-11-2004
pi (niels) was hier net. hij trok er meteen een mana drain uit.
En die heb ik niet expres aan hem gegeven ofzo, want zoals sommige wel weten zijn hij en ik niet de beste vrienden op het forum

en hoewel hij wel overkwam als een aardige gast had ik die mana drain liever naar iemand anders zien gaan. (een goede klant ofzo)

maar zo zie je dat iedereen evenveel kans heeft. Ze liggen echt random in een bak.
Ik lachte me echt dood!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

hij heeft zijn excuses al aangeboden.

Natuurlijk is dat een behoorlijk onhandige opmerking van 'm. Hij mag dat best vinden, maar om zoiets als dit publiek te maken als baas van een winkel is op zijn zachtst gezegd niet handig voor je verkopen. Je moedigt mensen aan om te gaan denken dat je liever hebt dat bepaalde kaarten naar bepaalde personen gaan, waarna de stap klein is om te gaan denken dat dit inderdaad ook gebeurd. Als je het idee hebt dat anderen meer kans maken op een goeie kaart dan ga je natuurlijk veel minder snel zo'n pack kopen. Verder schrik je natuurlijk mij als toekomstige klant toch wel een beetje af.

Mensen die echt (te) ver doordenken kunnen ook nog tot de conclusie komen dat de kaart expres naar mij is gegaan en dat ie expres dit heeft gezegd om mensen het idee te geven dat de boel volledig eerlijk gaat, omdat de kaart naar iemand toe gaat die ie 'm niet gunt.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Daarom vond ik het zo grappig. Het praat zichzelf en zijn repacks gewoon de vernieling in. Je zou er inderdaad lang en diep over kunnen (door)denken maar dit lijkt mij niet de moeite waard. Zelfs al zou hij bepaalde mensen voortrekken kan het mij eigenlijk weinig schelen, hij heeft alleen zichzelf ermee.

(ik was inderdaad een van die mensen die dacht/denkt dat hij jou die Drain had "gegeven" om je zo wat gunstiger te stemmen :P)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

Michiel heeft trouwens zelf de packs gepakt, dus ik kan niks zeggen over of ie wist wat ie gaf of niet. Ik ga er wel van uit dat ie het niet wist.

Ik denk dat, hoe ver je ook door denkt, het hoe dan ook geen tactische zet van 'm is geweest.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Wow how lucky Pi. Kun je misschien vertellen waar dit alles over gaat? had je een booster legends gekocht ofzo?
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
Luitzen
Adept
Berichten: 447
Lid geworden op: di mei 25, 2004 4:40 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door Luitzen »

dudes michiel zegt wel vaker dit soort dingen :P
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

nedermagic heeft besloten repacks uit te geven, zogenaamde nederpacks. In deze repacks zitten 6 kaarten en ze kosten 9 euro.

De opbouw van de nederpacks is als volgt:

kaart 1: random rare (1 - 2 euro)

kaart 2: OF een foil (30%), OF een kaart uit legends (50%), OF een Powerkaart (5%) OF een duurdere rare. (15%)

(als je een legend kaart heb is de kans zo'n 30% dat het een rare is, dus gemiddeld zit in 1 op de 7 packs een legend rare !!)

kaart3: een rare uit de sets (kan een goede/dure zijn) OF een rare uit de 2 euro map (waarde 2 tot 3,5 euro)

kaart4: Een uncommons uit de sets of een andere common/uncommon (wat vaak een goede of oude is)

kaart5: een commons uit de sets of een andere common/uncommon (wat vaak een goede of oude is)

kaart6: een random goedkope common (50%) of uncommon (50%).

Mijn eerste pack had dus zo'n "powerkaart". Dit is wat ik er precies uit haalde:

1 necrogen mists
2 mana drain
3 heightened awareness
4 wing shards
5 misery charm
6 advance scout

1 mwonvuli ooze
2 crevasse
3 questing phelddagrif
4 energy flux (aq)
5 unearth
6 brown ouphe

1 volley of boulders
2 secluded steppe (foil)
3 tsabo's web
4 sylvan hierophant
5 unsummon (8th)
6 arcane denial

1 apprentice necromancer
2 underworld dreams (8th)
3 tower of fortunes
4 mountain (foil)
5 snarling undorak
6 demolish

Al met al kwam ik er dus best leuk vanaf. Alleen een beetje jammer van die opmerking dus. Later heeft ie hiervoor zijn verontschuldigingen aangeboden, en ondertussen zijn bijna alle posts daarover verwijderd.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

<<Th£ J°Ke®™>> schreef:dudes michiel zegt wel vaker dit soort dingen :P
Maar het blijft niet handig van hem.
Ik moest er wel om lachen maar hij toont er niet veel zakeninzicht mee. Die broer van hem vind ik veel slimmer overkomen. :P :wink:

(ik ga denk ik ook maar eens een pakje of 2 kopen, zou aardig zijn als ik voor die prijs een berserk ofzo trek :))
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Wow zo te zien is het wel een gouden handel voor hun, volgens mij koop je 80% van de tijd iets wat maar 3 euro bij elkaar waard is..
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

KingFatass schreef:Wow zo te zien is het wel een gouden handel voor hun, volgens mij koop je 80% van de tijd iets wat maar 3 euro bij elkaar waard is..
Achja, het is weer eens wat anders.
En het blijft ook leuk om met de staatsloterij mee te doen, hoewel je daar blij mag zijn als je 20% kans hebt. 8O
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Iig gefeliciteerd met je mana drain :)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Yodaboy schreef:(ik ga denk ik ook maar eens een pakje of 2 kopen, zou aardig zijn als ik voor die prijs een berserk ofzo trek :))
Dat gaat je niet lukken...

@KF: inderdaad, het heeft hoge pieken en diepe dalen, maar op zich loop je dat risico altijd als je een booster open trekt. Hier heb je de kans op een hogere piek en ligt het gemiddelde ook hoger, dus betaal je meer. Ik denk dat hun prijzen best reeel zijn voor wat er allemaal in zit. Kijk bv eens bij een willekeurige online winkel welke boosters een prijs hebben van rond de 9 en kijk wat je daar uit kunt verwachten. Niet dat ik het gewoonlijk eens ben met de prijzen die op nedermagic worden gevraagd, maar ik heb het idee dat je met deze nederpacks best een goeie deal krijgt, anders was ik er niet aan begonnen.

@David: dankje.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

pi schreef:
Yodaboy schreef:(ik ga denk ik ook maar eens een pakje of 2 kopen, zou aardig zijn als ik voor die prijs een berserk ofzo trek :))
Dat gaat je niet lukken...
Waarom gaat mij dat niet lukken? Ik hoef niet per se een Berserk hoor. Laten we zeggen dat ik met alles waar ik mijn 9 euro mee terug verdien al tevreden ben. :)

Ik zie wel, sowieso eerst nog even wachten tot de eerste reactie komen. Als alle goede kaarten nou al weg zijn heeft het helemaal (!) geen zin meer voor mij! :P

(je bent nu wel ineens de held van NederMagic hoor Pi! :lol: )
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik vergis me, ik dacht dat er geen berserk tussen zat.

Was ik je held dan nog niet?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Luitzen
Adept
Berichten: 447
Lid geworden op: di mei 25, 2004 4:40 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door Luitzen »

Mox pearl is ook al boven water.
Plaats reactie