online kaarten kopen

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
johanvl
Master
Berichten: 197
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 1:17 pm

online kaarten kopen

Bericht door johanvl »

Goeiemiddag allen,

vraagje aan de magiforumssociety:

waar kopen jullie je kaarten online?
zijn jullie tevreden van deze winkel waar jullie kopen?

kben op zoek naar goede/goedkope winkels online.

Alvast bedankt,
grtz
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Een online-shop die ik je zeker kan aanraden voor álles behalve losse kaarten is The Summoner. (Www.summoner.nl) Zover ik weet is dit de goedkoopste site in Nederland. Kaarten worden in 90% van de gevallen de volgende werkdag bezorgd, en alles is netjes beschermd tegen beschadiging. Ook kan je in 4 stappen zien hoever je bestelling is.

Top-site.
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
johanvl
Master
Berichten: 197
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 1:17 pm

Bericht door johanvl »

GOeiemorgen,

als ik op losse kaarten koop en iets wil opzoeken, kom ik op nedermagic.nl uit.

is dit juist?
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Het is altijd slecht om daar uit te komen.

Kijk hier anders eens:
http://www.magicforums.nl/viewtopic.php?t=2216
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
johanvl
Master
Berichten: 197
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 1:17 pm

Bericht door johanvl »

hey,

alvast bedankt,
iemand van jullie die portal 3 kaarten wil verkopen?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

lmao, the summoner heeft al een hele tijd geen losse kaarten meer. Eigenlijk niet meer sinds Bas eigenaar werd. Bas oevrigens heeft ook al een hele tijd geen losse kaarten meer, maar dta stopte al weer ruim voor hij the summoner overnam, heeft ie iets tegen zou je bijna dneken ;).

Persoonlijk haal ik ze in Amerika. Www.trollandtoad.com is in mijn ervaring de goedkoopste, maar de kwaliteit kan nog wel eens tegenvallen, zeker als je wat oudere kaarten bestelt en aftersales kon beter. Het loont vaak de moeite om ook bij www.mtgfanatic.com te kijken aangezien die wel eens onder T&T prijzen wil zitten. Ik heb daarbij ook nog geen noodzaak gezien om van de aftersales gebruik te maken, maar heb er pas net mijn tweede bestelling geplaatst.

Denk er wel aan dat je best wat import kosten moet betalen, iets in de buurt van 10% geloof ik.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Ik zei al dat je daar voor alles behalve losse kaarten terecht kon. ;)
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

aan de andere kant heb je het ook over kaarten die bij je aankomen...

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

pi schreef:Oy,

aan de andere kant heb je het ook over kaarten die bij je aankomen...

mazzel

pi
Ah zo, mijn fout. Daar bedoelde ik natuurlijk boosters, boxes etc. mee!
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
earithramir
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 9:09 pm

Bericht door earithramir »

Het meeste wat ik zoek kan ik wel vinden op http://www.acolyte-magic.nl.
Het is een van de duidelijkere webshops waar ik snel vond wat ik nodig heb.
En de levering was bovendien erg snel ! (wel zo fijn)
There can only be one!!
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Houston, we've got a spammer.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

inderdaad, ben wel nieuwsgierig hoe hij zijn dingen daar vindt. Als je shards neemt dan hebben ze de meeste rares 0 of 1x op voorraad. Daarna ben ik maar gestopt met kijken, een erg serieuse shop lijkt het me niet als ze zo weinig hebben dat je er niet eens playsetjes kunt halen van sommige leuke / nieuwe rares.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Jron
Advanced
Berichten: 27
Lid geworden op: ma aug 18, 2008 4:41 pm
Locatie: Nispen

Bericht door Jron »

Ik haal de meeste dingen van Ebay af. Het grote probleem met Ebay is dat je heel erg goed de advertenties moet lezen, de teksten willen nog weleens voor meerdere uitleg vatbaar zijn. Een advies is om geen repacks te kopen op Ebay aangezien je nooit weet of iemand daadwerkelijk de kaarten erin heeft gedaan die in de advertentie staan.

Ik koop bijna nooit losse kaarten maar mocht ik dat willen dan zou ik denk TrollAndToad nemen, die hebben erg veel en bestaan al erg lang (heb nog een Scrye uit 1995 liggen waarin ze adverteren).

Natuurlijk kan het risico lopen dat je invoerrechten moet betalen maar als je losse kaarten koopt dan is het risico erg klein (behalve als de verkoper de waarde op de envelop zet :))

Tevens koop ik heel af en toe dingen op marktplaats, vooral complete verzamelingen. Tip voor marktplaats, laat wat je koopt onder rembours opsturen of ga persoonlijk de spullen ophalen. Betaal nooit van te voren aangezien marktplaats een broedplaats lijkt te zijn voor allerlei oplichters.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

mijn ervaring met trollandtoad is dat ze goed leveren en goedkoop zijn, maar kaarten zijn nog wel eens in slechtere staat dan beloofd. Daarom koop ik momenteel in amerika bij mtgfanatic.com, waar ik nog geen enkele keer te klagen heb gehad over de staat van de kaarten en de prijs ook zeer goed is.

Bij het kopen van verzamelingen zou ik over het algemeen zelf ophalen om problemen te voorkomen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie