Toffe playmomenten

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Toffe playmomenten

Bericht door The Quizmaster »

is altijd leuk zo'n topic :p Natuurlijk ook, omdat ik er vanavond eentje had die toch wel mooi is.

Vandaag was er FNM, Zendikar Block Constructed, 4 ronden. Ondergetekende speelde wit-blauw control.
In ronde 4 aan tafel 1, voor de eerste plaats.

Eerste potje vrij makkelijk gewonnen (mede door speelfout van de ander).

Beslissende potje, ging het niet echt goed aan mijn kant.. Ik stond nog op 4 en mijn tegenstander op 24, ik had nog 1 Bird token in het spel liggen (en iets van 12 land), en mijn tegenstander had Malakir Bloodwitch, en 2 Vampire Hexmage's liggen.. In mijn hand alleen nog wat land en 2x Journey to Nowhere.

Mijn beurt. Untap en vervolgens topdeck ik de enige Rite of Replication die ik in mijn deck speelde..
Compleet out of nowhere een win.. Zagen het geen van beiden aankomen...
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Gratz met je win :) toch leuk om een met een troef een afslachting te veroorzaken toch ^_^
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

cool inderdaad :D.

Ik stond een keer in een EDH multiplayer potje op 2. Ik had 2 morphs liggen, plus minstens een zwart creature en een tegenstander had een goblin bombardement. Ook hij stond op 2. Hij had ook een avatar of woe

Einde van mijn beurt sacrificed hij iets niet boeiends om mij 1 damage te doen. Ik flip willbender. Naar zijn hoofd. In zijn beurt (hij was na mij) zucht ik diep envraag ik of hij het dan af gaat maken. Hij sact nog een creature aan de bombardement en ik flip vesuvan shapeshifter :D. Hij kon me uiteindelijk op 1 zetten en de doppelganger dood maken, maar ik leefde nog :).

Momenteel als ik 2 willekeurige morphs heb liggen gaat deze persoon er al van uit dat het deze 2 zijn.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
a2thej_b
Master
Berichten: 198
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 1:45 pm
Contacteer:

Bericht door a2thej_b »

Hey Quizmaster, hoe werk dat eigenlijk precies? als je die bloodwitch 5 keer kopieert? dan neemt hij 25 en krijg jij 25 erbij?
vanwege de ability die per vampier 5 leven neemt? das wel ownage:P

Ik kan me deze niet helemaal meer voor de geest halen, maar ik weet nog dat we met 3 man EDH deden, en dat een vriend van mij zeker leek te winnen aangezien hij iona in het spel had, en nog een sterk beest, evenals genoeg levens. de andere speler had zijn general, Brion stoutarm, op tafel en verder niks.

opeens speelde de brion speler, 2 threatens, de originele en de M10 versie (dus alleen andere naam) en viel zo de iona speler aan met zijn eigen fatties, waarna hij ze ook nog eens sacte aan brion en zo meteen won:P

EDH is echt een geweldig format voor epic acties:P

nog een die ik me kan herinneren was complete chaos tijdens een EDH potje met 5 mensen, hierbij konden we allen met een of ander blauw enchantment, ben de naam kwijt, in plaat van kaarten te betalen met mana, een kaart met dezelfde kleur discarden als koste. nu probeerde iemand toen te winnen met zijn general, niv mizzet the firemind, door kaarten als memmory jar te spelen. zo lagen er per persoon per soortgelijke kaart als memmory jar, ongeveer 3 kaarten op de stack:P zoveel spells heb ik nog nooit gezien in een beurt:P
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"

"gravity is a myth, earth just sucks"

'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

a2thej_b schreef:Hey Quizmaster, hoe werk dat eigenlijk precies? als je die bloodwitch 5 keer kopieert? dan neemt hij 25 en krijg jij 25 erbij?
vanwege de ability die per vampier 5 leven neemt? das wel ownage:P
yup, dat klopt..
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

Bericht door Chaos »

a2thej_b schreef:EDH is echt een geweldig format voor epic acties:P

nog een die ik me kan herinneren was complete chaos tijdens een EDH potje met 5 mensen, hierbij konden we allen met een of ander blauw enchantment, ben de naam kwijt, in plaat van kaarten te betalen met mana, een kaart met dezelfde kleur discarden als koste.
Ik denk dat de kaart [c'] dream halls noemt zou dit kunnen? :D
Wat doe je precies bij EDH format? Heb ik nog nooit van gehoord :twisted:
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

Bericht door Chaos »

ChaosWarrior schreef:
a2thej_b schreef:EDH is echt een geweldig format voor epic acties:P

nog een die ik me kan herinneren was complete chaos tijdens een EDH potje met 5 mensen, hierbij konden we allen met een of ander blauw enchantment, ben de naam kwijt, in plaat van kaarten te betalen met mana, een kaart met dezelfde kleur discarden als koste.
Ik denk dat de kaart dream halls noemt zou dit kunnen? :D
Wat doe je precies bij EDH format? Heb ik nog nooit van gehoord :twisted:
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

EDH is Elder Dragon Highlander

uitleg etc.
http://www.magicforums.nl/viewtopic.php?t=3203

voorbeeld deck van wat pi nu aan het maken is.
http://www.magicforums.nl/viewtopic.php?t=3310

Enjoy :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie