Casual MtG Nederlandstalige podcast: Heren van het spel

Vind en bespreek de laatste nieuwtjes omtrent Magic: the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Heer
Expert
Berichten: 55
Lid geworden op: vr feb 05, 2010 10:13 am
Contacteer:

Casual MtG Nederlandstalige podcast: Heren van het spel

Bericht door Heer »

Sinds kort is er een Nederlandstalige podcast over (voornamelijk) casual multiplayer Magic: De heren van het spel

Je kunt ons beluisteren op de site of via iTunes. We zijn ook te vinden op MTGcast en op twitter.com/herenvanhetspel

We zijn benieuwd wat luisteraars vinden van de podcast en zouden graag voor de komende podcasts input willen van luisteraars. Dus aarzel niet en stuur je mooie decklists en supercombo's naar herenvanhetspel@gmail.com of laat je reactie hier achter!
De Nederlandse casual podcast: Heren van het Spel
Twitter: twitter.com/herenvanhetspel
Gebruikersavatar
Heer
Expert
Berichten: 55
Lid geworden op: vr feb 05, 2010 10:13 am
Contacteer:

Bericht door Heer »

Er staat een nieuwe aflevering op de site: http://heren.magicology.nl/2010/02/ep-0 ... pelletjes/
De Nederlandse casual podcast: Heren van het Spel
Twitter: twitter.com/herenvanhetspel
Gebruikersavatar
Elvish Preshley
Adept
Berichten: 239
Lid geworden op: wo jan 13, 2010 4:33 pm
Locatie: omg. Utrecht

Bericht door Elvish Preshley »

Zeer tof zo'n Nederlandstalige podcast 8)
Zo te horen hebben jullie er zelf ook plezier in, zowel in magic als de podcasts :)
Waar het weg is, was een wil
Bekijk mijn Wants & Haves: hier
Gebruikersavatar
Heer
Expert
Berichten: 55
Lid geworden op: vr feb 05, 2010 10:13 am
Contacteer:

Bericht door Heer »

Er is weer een nieuwe aflevering: http://heren.magicology.nl/2010/02/ep-004-spierwit/

Over wit. Witte combo's. Witte decks. Witte kaarten.
De Nederlandse casual podcast: Heren van het Spel
Twitter: twitter.com/herenvanhetspel
Gebruikersavatar
Elvish Preshley
Adept
Berichten: 239
Lid geworden op: wo jan 13, 2010 4:33 pm
Locatie: omg. Utrecht

Bericht door Elvish Preshley »

Alweer geen reacties hierop... :o
Niemand van jullie hier nog naar geluisterd?
Vind het echt heel erg leuk deze podcasts.

De aflevering over wit was ook weer mooi.
Ondanks jullie afkeer voor de kleur hebben jullie toch behoorlijk wat mooie verhalen kunnen vertellen. Ook de genoemde kaarten en combo's zijn wel eens leuk om uit de mouw te schudden. :wink:
Waar het weg is, was een wil
Bekijk mijn Wants & Haves: hier
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

ik heb vorige maand een best relaxe witte deck gemaakt waar het om stuffy doll draait. maarre ik begrijp niet hoe het werk wou de vorige keer die procast beluisteren maar raakte beetje verdwaalt op de site :S
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Heb nog geen tijd gehad om er naar te luisteren, wat stelt het voor eigenlijk? Ben wel telkens van plan om er naar te gaan luisteren maar dan komt er weer wat tussen ofzo :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

wow die link is trouwens al 5min aan het laden o.O

ps: begrijp er officieel geen reet van :P dacht een filmpje te zien of 1 of ander radio uitzending :S
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Hmmm wacht dit is toch geen podcast? Het is een blog met RSS feed functie. (Wel grappig trouwens hoor dat bedoel ik er niet mee)

Even ter referentie:
Wikipedia schreef:A podcast is a series of digital media files (either audio or video) that are released episodically and downloaded through web syndication.

The mode of delivery differentiates podcasting from other means of accessing media files over the Internet, such as direct download, or streamed webcasting. A list of all the audio or video files currently associated with a given series is maintained centrally on the distributor's server as a web feed, and the listener or viewer employs special client application software known as a podcatcher that can access this web feed, check it for updates, and download any new files in the series. This process can be automated so that new files are downloaded automatically. Files are stored locally on the user's computer or other device ready for offline use, giving simple and convenient access to episodic content.[1][2] Commonly used audio file formats are Ogg Vorbis and MP3.

Researchers at the Center for Journalism and Communication Research at the University of Texas at Austin in the USA are proposing a four-part definition of a podcast: A podcast is a digital audio or video file that is episodic; downloadable; programme-driven, mainly with a host and/or theme; and convenient, usually via an automated feed with computer software.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Elvish Preshley
Adept
Berichten: 239
Lid geworden op: wo jan 13, 2010 4:33 pm
Locatie: omg. Utrecht

Bericht door Elvish Preshley »

DutchG0d schreef:wow die link is trouwens al 5min aan het laden o.O

ps: begrijp er officieel geen reet van :P dacht een filmpje te zien of 1 of ander radio uitzending :S
Het is inderdaad alleen audio.
Als het video zou bevatten was het een vodcast.
Saint schreef:Hmmm wacht dit is toch geen podcast? Het is een blog met RSS feed functie. (Wel grappig trouwens hoor dat bedoel ik er niet mee)
Het is wel een podcast, de nadruk ligt op de audiobestanden. De blogposts dienen alleen ter ondersteuning van de uitzendingen.

Zie het als een radioshow die eens in de zoveel tijd een nieuwe aflevering maakt. alleen luister je het niet op de radio maar via internet.
Dat kan als download maar ook als stream.
Waar het weg is, was een wil
Bekijk mijn Wants & Haves: hier
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Oh ik kon geen eens audio files vinden xD zal later nog wel is kijken, dan is het wel sort of een podcast (nouja de site zelf niet maar de audio files)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

ik kan ze ook niet vinden, als iemand ze heeft gevonden kun je het dan even uitleggen
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Bovenaan elk bericht, staat "Play Now | Play in Popup | Download"

Dat zijn de links naar de podcast :p
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

OMG hahahaha schaamheid!! in ieder geval bedankt :P
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

*Doh..!* lol ik las er ook overheen xD zou makkelijk zijn als je het groter maakt of nog eens terug laat komen maar het in elk geval prominenter aanwezig maken, nu valt het een beetje weg onder het mom van "dit zijn de blog "Tags"" of dergelijke :P gewoon maar een ideetje hoor maar je ziet vaak dat er "tags" direct onder de Topic geplaatst zijn waar het onderwerp over gaat.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie