Lyzolda EDH DB² - deel 3

In dit forum vind je artikelen die geschreven zijn door onze leden.

Moderators: Dragonheart, Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Lyzolda EDH DB² - deel 3

Bericht door pi »

Counterspells:
Als er 1 counter speler is dan valt het over het algemeen wel goed voor mij uit. Veel van mijn kaarten zijn geen must-counter en zijn alleen goed door de synergie. Veel mensen in mijn groep spelen veel opvallendere kaarten en trekken de counters weg. Zelfs als een paar counters wel mijn kant op gaan dan bouw ik nog steeds best wat creatures tokens en kan ik het counter deck misschien wel swarmen. Wanneer er vele counter decks zijn probeer ik ze tegen elkaar op te zetten, maar waarschijnlijk delf ik het onderspit tegen degene die overblijft.

Momenteel is dit geen dreiging binnen mijn groep en zijn mijn decks daarom niet heel erg gebouwd tegen deze dreiging. De paar keer dat ik het tegen kom probeer ik met samen te werken met anderen tegen die speler(s) of probeer ik het te halen op hun onkunde over mijn deck (die vaak sterker uit de hoek komt dan mensen verwachten).

Creatures die dingen met counters doen:
Slopen die hap, creatures moet ik wel stuk kunnen krijgen zonder al te veel problemen! Ik vermoed dat je counterspells bedoelde, maar dit blijkt niet uit de post of posts er voor.

Andere permanents die dingen met counters doen:
Hopen dat ik een van mijn mass removal spells pak en ze kan racen. Ik vermoed dat je counterspells bedoelde, maar dit blijkt niet uit de post of posts er voor.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie