Alle kaarten bij mij te krijgen, sommige ook te ruilen

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

DutchThor
Advanced
Berichten: 18
Lid geworden op: do mar 28, 2002 4:03 pm
Locatie: Hoorn, Noord-holland
Contacteer:

Bericht door DutchThor »

Hoe ga ik te werk?

1. Iemand Levert een have list in en geeft een een maximale prijs aan.
2. Ik ga op zoek, noteer de prijs, of koop de kaart als deze gelijk is aan de max. prijs of daar onder ligt
3. Ik overleg met de besteller over de prijs.
4. Ik overleg met de verkoper over de prijs.
5. Ik koop/ruil de kaart
6. Ik stuur op.

Dus PM jullie haves maar. En ook graag een maximum prijs, het scheelt mij heel wat tijd, anders moet ik voor elk bod aan jouw vragen of het goed is...
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

mijn haves:
http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?t=56

geef een schreeuw als je leuke oude kaartjes tegen komt, er zijn er geen die ik in het bijzonder zoek, maar intresse heb ik altijd in dingen als: berserk, psionic blast, moat, mana drain, library of alexandria, p9, als je een kaart tegen komt geef ik je wel een bovengrens.

Ik heb trouwens 3 birds of paradise over... (er staan er 2 bij mijn haves, ik moet weer eens update, ik heb ook nog een 7th) Het boeit mij niet of ik die via DutchThor ruil, of direct met Petros, of helemaal niet. Meel me op pi@magicforums.nl, inclusief een link naar je haves, ik ruil namelijk het liefst.

DutchThor: misschien dat je een leuk oud kaartje voor 3 birds kunt vinden? (ik meel je dan eerst wel effies een scan of zo, maar meel me eerst maar effies of je uberhaupt intresse hebt)

DutchThor: kan het zijn dat ik jou ook op verschillende andere sites bezig heb gezien?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

Ik wil bop bop, vertel ff wat je wilt misschien kan ik eraan komen :P
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

Als utrechters onder elkaar geef ff goed prijsje, voor bop, danny w8 op je beurt :lol:
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Utrechters?? Echt waar he! ik kom ook uit utrecht! Joker?! Die oy is zeker die gast met die belachelijke (dure, vele) kaarten of niet??
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Jaloers ??


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

pi heet ik...

is maar wat je belachelijk veel en duur noemt, ik heb wel meer dan de meeste mensen die ik ken ja, en ook duurdere kaarten dan de meeste die ik ken, maar aan de andere kant ken ik ook wel weer mensen waarvoor het tegenovergestelde geld.

Ik ben ook maar gewoon met Tempest begonnen, ik heb gewoon erg veel en fanatiek geruild, en niet altijd in mijn nadeel...

Voor mensen die birds willen: meel me, maar, post hier in ieder geval niet meer, ik kan me voorstellen dat DutchThor dat niet zo heel leuk vind, en kan hem dan niet ongelijk geven, ik postte ook alleen maar dat ik birds over had omdat het me leek dat hij daar wel mensen voor zou kunnen vinden.

mazzel

pi

p.s. pi@magicforums.nl is mijn meel adres
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie