Ja ik denk dat het eerder andersom is wat betreft de restricted/banned lists, en daar ben ik juist bang voor.
Ik heb de tutors al betaald en ik vind er wel een plaats voor, ik verkoop ze ook zo aan vrienden. Ik houdt het gewoon op 1 Vampiric en 1 Demonic (zoals velen). Ok nou Beseech the Queen is een verhaal apart. Buiten het feit dat je moet revealen is de kaart erg goed. Ik weiger alleen kaarten met die layout in mijn deck te stoppen. Ik kreeg al eerder te horen dat genoeg spelers zo'n soort tic hebben

ik herinner mij Magic namelijk niet zo en kan er niet aan wennen. Ik vind het veel te WoW / Yu-Gi-Oh achtig, felle kleuren, opvallende randen, niet mijn ding helaas. Er zit daarom ook geen enkele kaart in die niet de "oude" Magic lay-out heeft (vb.
http://ww2.wizards.com/gatherer/CardDet ... x?&id=1181).
Wat betreft Chaos Orb geef ik je helemaal gelijk. Er zijn zat kaarten niet afkomstig uit Unglued / Unhinged zoals Chaos Orb die vergelijkbare dingen doen. Gewoon kaarten spelen, geen geauwehoer.
Ik heb nog wel wat andere specter familieleden

Maar ik vind, ok laat ik maar voorzichtiger zijn, het lijkt me, een hele goede finisher. Het enige waar ik dan zeker van moet zijn is dat alle artifact en black creatures dood zijn. Bij een Nantuko Shade (overigens een erg goede kaart, ook icm Ensnaring Bridge, maar dat terzijde) moet je steeds weer de mana betalen om een flinke creature te bouwen. Zeker als je met 2 Giltfeeders tegelijk aan zou vallen, er hoeft geen schade gedaan te worden, zolang hij maar niet geblockt wordt. Ik reken voor beurt 6+ toch minstens 10+ kaarten in tegenstander's graveyard, dan moet het gauw afgelopen zijn.