Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!
sure, ik stel voor dat we zelf 4 boosters halen dan, 1 voor prijs pot of gewoon 3 boosters met geen prijs pot. ( maakt mij geen zak uit ) en ja ik kom wel naar Jort.
( boosters: 1 scars, besieged en new phyrexia )
of
( boosters: 1 besieged 2 new phyrexia )
met de 4e naar willekeurige keus.
Tap yourself
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Prima, maar ik bestel mijn zaken altijd via internet... weet niet of ze voor donderdag binnen zijn... Ik bestel ze wel en dan zien we wat er gebeurt I guess?
Of is er iemand die ze lokaal kan krijgen en dan voor mij kan inkopen dak die dan terugbetaal?
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Ik zou het ook handig vinden als iemand ze lokaal zou kunnen kopen, ik weet hier ook niet direct een winkel in de buurt waar ik zeker weten die boosters kan krijgen. Ik garandeer dat je je geld terug krijgt...
Zooi... Heel misschien, als ik morgen ziek ben van school kan ik iets regelen. bijv naar the joker. maar dan kost dat wel 3,75 per booster ofzo. beetje duur.
Grrrr... waarom zit het leven nooit mee?
Zwemmen als een visje... Zwemmen in de zee
Zwemmen als een visje... Met niemand lift ik mee
ik heb morgen om 1 uur tentamen, en op weg naar leiden kom ik langs utrecht. Ik kan op zich wel de trein van een half uurtje eerder nemen en dan daar even kijken of het me lukt... Die joker was dicht bij het station amiright?
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
ik kan aan boosters komen. maar kan niet voor voor 4 of 5 personen betalen, zoveel geld heb ik hier niet liggen. ( 4 euro per stuk, ja ik weet, hoge prijs... )
dus hoeveel personen?
Tap yourself
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.