Vraag: Shared Fate
Moderator: Admins & Moderators
-
- Advanced
Vraag: Shared Fate
Ik heb een blauwe mirrodin rare, alleen snap ik het kaartje niet
Shared Fate
Enchantment
If a player would draw a card, that player removes the top card of an opponents library from the game, face down instead
Each player may look at and play cards he or she removed from the game with shared fate as though they were in his or her hand
Het onderste gedeelte is voor mij onduidelijk, speel ik nu met de kaarten die de tegenstander bij mij removed from the game heeft of ???
Please just help me
Shared Fate
Enchantment
If a player would draw a card, that player removes the top card of an opponents library from the game, face down instead
Each player may look at and play cards he or she removed from the game with shared fate as though they were in his or her hand
Het onderste gedeelte is voor mij onduidelijk, speel ik nu met de kaarten die de tegenstander bij mij removed from the game heeft of ???
Please just help me
The knife I've created has cut me in 2, I'm not alone, I just never knew
- KingFatass
- Wizard
Wat je doet:
- Als je een kaart pakt, pak er een van je tegenstanders libary. (de tegenstander doet dit ook bij jouw).
-Je mag de kaarten die je op deze manier hebt verkregen, zelf spelen.
Je speelt dus vanaf dat moment met je tegenstanders deck.
- Als je een kaart pakt, pak er een van je tegenstanders libary. (de tegenstander doet dit ook bij jouw).
-Je mag de kaarten die je op deze manier hebt verkregen, zelf spelen.
Je speelt dus vanaf dat moment met je tegenstanders deck.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- Grolsch G.
- Master
Ok, je wilt graag tips: Hij is niet leuk met een artifact deck.... Je tegenstander kan dan met zijn mana de meeste van jouw dingen bouwen, terwijl jij met de library van je tegenstander misschien wel heel weinig kunt omdat hij bijvoorbeeld mono groen speelt en jij zelf nog vrijwel geen groene mana op tafel hebt liggen.
Multi-colored is dan een betere oplossing, maar ook daarbij geldt dat je zelf ook dingen wilt kunnen bouwen voor je een shared fate neerlegt.
Shared fate heeft (volgens mij) vooral zin als je tegenstander alleen maar mana heeft waarmee hij niks van jouw deck kan bouwen en jij wel mana hebt waarmee je dingen van de tegenstander kunt bouwen.... Anders heeft het pas zin als je tegenstander een beter deck heeft dan jij, en ja, of je dat wilt....
Multi-colored is dan een betere oplossing, maar ook daarbij geldt dat je zelf ook dingen wilt kunnen bouwen voor je een shared fate neerlegt.
Shared fate heeft (volgens mij) vooral zin als je tegenstander alleen maar mana heeft waarmee hij niks van jouw deck kan bouwen en jij wel mana hebt waarmee je dingen van de tegenstander kunt bouwen.... Anders heeft het pas zin als je tegenstander een beter deck heeft dan jij, en ja, of je dat wilt....
At the beginning of your upkeep, you may put a charge counter on AEther Vial.
{T}: You may put a creature card with converted mana cost equal to the number of charge counters on AEther Vial from your hand into play.
{T}: You may put a creature card with converted mana cost equal to the number of charge counters on AEther Vial from your hand into play.
- Baron Sengir
- Advanced
1 woord: LevelerAnonymous schreef:... Hmm ok, ik dank *buig*
Beetje bizar maar een leuke en fijne blauwe rare ... me happy with it.
Misschien nog een creatief brein met leuke combo tips?
*ok ... we waren zover dat het leuk is in een artifact of multicolor deck, concretere tips zouden fijn zijn*
Oftewel...jij speelt met je tegenstanders deck, terwijl je tegenstander geen nieuwe kaarten meer krijgt.
"Beast. Defiler. The source of all my pain." --Ishan's Shade
Foresight
Ik reageer even voor mijn vriendinnetje Maar ik heb haar 3x Foresight gegeven zodat ze haar island eruit kan zuiveren, en ze heeft er Gemstone Mines in, een Undiscovered Paradise, en 3 Lotus Petals, oh ja en een Grand Coliseum. Voor de rest 3x Wand of Denial met Booby Trap en 4x Foreshadow en een Howling Mine. En nog wat kaart trek rommel
Nog meer suggesties? Het is en blijft een zwak deckje, maar het heeft gisteren voor de eerste keer gewonnen (na tal van verliezen )
Nog meer suggesties? Het is en blijft een zwak deckje, maar het heeft gisteren voor de eerste keer gewonnen (na tal van verliezen )
There is a bad smell in here...
AND IT AIN'T ME!
AND IT AIN'T ME!