wil iemand helpen

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gast

wil iemand helpen

Bericht door Gast »

hoi ik weet niet goed wat ik nog meer in mijn goblin deck moet knallen dit is het

1 goblin piledriver
2 goblin look out
1 wave of indifference
1 sparksmith
1 skirk prospector
1 goblin sledder
2 goblin striker
1 fever charm
1 goblin war drums
1 embermage goblin
2 goblin shrine
2 rock jockey
1 dentonate
1 gratuitous violence
2 skirk marauder
1 goblin war strike
1 brightstone ritual
1 blistering fire cat
2 skirk commando
1 moggcatcher
1 goblin warchief
1 war break trumpeter
1 goblin taskmaster
18 mountain


dit is mijn goblin deck ik weet dat er nog erg veel aan moet gebueren maar ik zit financieel nog niet zo supper goed LOL
Gast

Bericht door Gast »

:lol: ik ben trouwens goblin piledriver
Gebruikersavatar
bastial fury
Adept
Berichten: 210
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 7:48 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door bastial fury »

Probeer meer kaarten 4x te spelen (en ze dus eerst 4 keer in je bezit zien te krijgen)

Pildedrivers
Warchiefs
Siege Gangs
Sharpshooters


zou ik toch allemaal wel 4 keer spelen.....
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
Gast

Bericht door Gast »

:lol: ja ik weet maar ik heb zlef nie zoveel centen en zon pile driver is noal wat waard
Gast

Bericht door Gast »

will er iemand 1 ruilen
Gebruikersavatar
bastial fury
Adept
Berichten: 210
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 7:48 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door bastial fury »

Nou, er zijn zat leuke common en uncommon goblins om een leuk gobbodeck te maken. (In nog-net-T2)

Warchief
Spikeshot
Grappler
Prospector
Sledder
Lookout
Marauder
Lackey
Commando
Incinerator
Glider
Reckless One
Spitfire Handler

Hiermee is denk ik best wel een snel en aggressief deckie van de brouwen lijkt me zo.
En.....hier heb ik ook nog wel aardig wat van te ruil... :)
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
Gast

Bericht door Gast »

:lol: owe daatr kan iik ook nog wel aan komen voor een paar euros en de helft heb ik nog in mijn shoenen doosje zitten lol maar zou dustuktion niet iets zijn zoals volcanic hammer en shockspls mensen kom niet met het idee van die bolt dingen want die zijn vet duur en moeilijk te krijgen waar ik woon lol
Gast

Bericht door Gast »

ik post ook nog wel wat voor goblins ik nog heb liggen

:lol:

1 goblin chariot
5 goblin grapler
2 skirk drill sergeant
3 goblin war strike
1 gempalm insinerator
en ik heb ergens in mijn kamer nog wel een hoop goblin kliekjes maar ik had ook een spike shot maar die is verdweenen zeker verloren jammer
Gast

Bericht door Gast »

[quote="Anonymous"]ik post ook nog wel wat voor goblins ik nog heb liggen

:lol:

1 goblin chariot
5 goblin grapler
2 skirk drill sergeant
3 goblin war strike
1 gempalm insinerator
en ik heb ergens in mijn kamer nog wel een hoop goblin kliekjes maar ik had ook een spike shot maar die is verdweenen zeker verloren jammer
Gebruikersavatar
Luitzen
Adept
Berichten: 447
Lid geworden op: di mei 25, 2004 4:40 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door Luitzen »

Chill een schoenendoos
?
Gast

Bericht door Gast »

was daar mis mee hij is versierd LOL :lol: en het is best dandig ik ga echt geen boeken kast kopen
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

"goblin piledriver", het is handig als je je even registreerd op het forum, op die manier kun je je vorige posts editen, is het duidelijk wie er post voor iedereen en zo ben je ook wat makkelijker bereikbaar (normaal zou je een bericht als dit privé krijgen).

Het is misschien handig om je posts na te lezen voor je ze doet. Het is echt niet zo dat je hier een tekst neer hoort te zetten waar je nederlands lerares trots op zou zijn, maar, probeer ajb te checken of je tekst zo duidelijk is voor iemand anders dan jij.

Over je deck, wat is het formaat waarop je het mikt en wat is je budget? Zonder die informatie is het erg moeilijk om advies te geven. In ieder geval zou ik proberen wat beter ruilmateriaal te verkrijgen, of wat geld te sparen, want voor veel decks zijn een aantal rares toch wel noodzakelijk. Voor goblins zijn dit met name de piledrivers.

Mensen kunnen natuurlijk altijd rekening houden met je budget, maar, als je niet eens overweegt om een common die voor zo'n 2/3 euro makkelijk ergens online te krijgen is aan te schaffen (de lightning bolt) dan beperk je ze te veel en dan kunnen ze je weinig nuttige reacties geven.

Je zou bv kunnen zeggen dat je niet meer dan 40 euro uit wil geven aan een deck, of dat je geen kaarten wilt aanschaffen die meer dan 4 euro kosten.

Verder natuurlijk welkom op ons forum, je kunt me bij eventuele vragen altijd bereiken op mijn e-mailadres (pi@naaitsabes.com).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gast

Bericht door Gast »

:lol: heejha ik wist niet eens dat die lightning bolts commomns waren lol :P nou jah ik ruil de kaarten liever dan dat ik ze koop als jullie een paar kaarten die met goblins te makken hebben willen ruilen dan moeten jullie mij effen mailen of ik jullie dan kan ik mijn have list sturen :D gr danny owe mijn elmail wildeman_70@hotmail.com
Plaats reactie