klinkt als hetzelfde probleem als ik had. Al heb ik er nu op het moment geen last van.
Btw, ik zie dat je de phpbb versie geupdate hebt, maar, ik geloof dat zij expres niet lieten zien welke versie er gebruikt werd om eventueel misbruik tegen te gaan? Ik mis ook het opnieuw inloggen als admin (wanneer ik in het admin panel wil) dat ik op een ander forum moet dat deze versie ook draait.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Dat is volgens mij een phpBB hack, over phpBB hacks gesproken: Is er misschien behoefte aan een quick reply box, onderaan een bericht? Dan kan ik dit mogelijk ook nog wel voor elkaar krijgen.
Overigens is het ook nog mogelijk andere dingen in te bouwen. Dus roept u maar
Sab! schreef:Dat is volgens mij een phpBB hack, over phpBB hacks gesproken: Is er misschien behoefte aan een quick reply box, onderaan een bericht? Dan kan ik dit mogelijk ook nog wel voor elkaar krijgen.
Overigens is het ook nog mogelijk andere dingen in te bouwen. Dus roept u maar
Klopt, die hack werkte wel. Alleen moest je dan zelf de tags toevoegen. Lijkt me leuker om dit dan direct te koppelen zodat je niet voor iedere kaart die tags hoeft te gebruiken
QuickReply hack heb ik al klaaarliggen, zal em vanavond inbouwen
Mijn website kan kaartnamen uit een stuk text filteren maar soms filtert ie dingen die niet de bedoeling zijn omdat een gewoon woord ook een kaartnaam is. Bij Wizards.COMmunity type ik altijd om de kaartnamen heen maar je kun het daar ook doen door te selecteren en op een knopje te klikken.
Zo, de vorige upgrade is niet zo soepel verlopen heb ik gemerkt, dus heb ik dit maar opnieuw gedaan. Toch fijn dat de upgrade functie van phpbb zo goed werkt
Mocht er iets toch nog niet helemaal lekker werken, meld het dan a.u.b.