zombie deck (meeste unslaught)

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

pi schreef:Over je deck, voor welk formaat is het bedoelt, wat is je budget, etc.? Wat mij iig het eerste opvalt is dat je een redelijk snel deck hebt, maar dat je daar dan vrij dure kaarten zoals balthor en gravepact in gaat spelen. Dit lijkt mij geen goed plan omdat dat het idee van het deck tegen lijkt te werken. Check anders ook mijn artikel dat hier te vinden is.
Hier ben je nog niet op in gegaan?

Idd 2 warchiefs.

De choice is een coole kaart, mar hij lijkt mij echt te duur voor een deck dat snel probeert te beuken met creatures. Dat werkt iig niet met wat ik met dit deck zou gaan doen, Roel moet natuurlijk zelf kiezen.

Jep, ik ben hier veel, lijkt me niet zo gek voor de Admin, niet? Beetje kijken of iedereen zich wel gedraagt :).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
melancton
Advanced
Berichten: 15
Lid geworden op: ma aug 21, 2006 8:05 pm

Bericht door melancton »

wat warchief te duur... :S..., warchief is egt EEN MUST in een typedeck!... Bijvoorbeeld..., mijn deck kan dus egt niet zonder Goblin Warchief...
koop een nintendo wii! Magic is vet..., classic goblin is so poownage!
Gebruikersavatar
HatakeKakashi
Advanced
Berichten: 23
Lid geworden op: vr aug 25, 2006 10:55 am
Locatie: Apeldoorn.

Bericht door HatakeKakashi »

Goblin Warchief is echt niet te duur, btw ik ben nu de eigenaar van 4x goblin warchief gratis van een dude..:p
I appreciate your input.:)
melancton
Advanced
Berichten: 15
Lid geworden op: ma aug 21, 2006 8:05 pm

Bericht door melancton »

ik heb ook 4x warchief..., maar die pi lult maar wat hoowr..., warchief te duur? Die kerel speelt ckr alleen maar 1 of 2 mana kaarten :twisted: 'niets persoonlijks hoowr pi'. :)
koop een nintendo wii! Magic is vet..., classic goblin is so poownage!
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Volgens mij heeft Pi het over de manacost van Choice of Damnations en niet over de Goblin Warchief.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

sommige mensen zijn wel op dreef zeg.

Als ik zeg duur dan gaat het alleen om geld als dat duidelijk aangegeven is. In de andere gevallen is het de mana cost waar het over gaat. Ik speel gewoonlijk met kaarten die in hun eentje meer waard zijn dan dit deck, ik ben echt niet onder de indruk van de prijs in geld van een warchief.

Ik noemde de choice of damnations te duur voor dit type deck, terwijl ik helemaal niks gezegd heb over warchiefs in het algemeen of de goblin warchief in het bijzonder.

Wanneer iemand mee wil doen in een discussie dan verwacht ik op zijn minst dat voorgaande posts waar commentaar op geleverd wordt ook daadwerkelijk gelezen worden. Reacties geven die er van getuigen het voorgaande niet te hebben gelezen laten echt alleen maar zien hoe slim je zelf bent.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie