Twilight Shepherd

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Twilight Shepherd

Bericht door ixo »

Halohas,

ik had een vraagje desbetreffende over deze kaart,

Name: Twilight Shepherd
Set & Rarity: Shadowmoor rare
Printings:
Cost:
Card Type: Creature - Angel
P/T: 5/5
Rules Text (Oracle): Flying, vigilance
When Twilight Shepherd comes into play, return to your hand all cards in your graveyard put there from play this turn.
Persist (When this creature is put into a graveyard from play, if it had no -1/-1 counters on it, return it to play under its owner's control with a -1/-1 counter on it.)


ik probeer hem een beetje te snappen bij het punt van in play komen. beetje een vage tekst als je het mij vraagt. maar wat bedoelen ze nou precies?
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Wanneer je dit beest speelt, mag je alle kaarten uit je graveyard terugnemen van dingen die in dezelfde beurt nog in het spel lagen maar nu stuk zijn.

Een voorbeeld:
Je hebt 10 mana. In het spel heb je 2 Serra Angels. Je speelt een Wrath of God. Die 2 Angels gaan naar de graveyard. Je speelt de Twilight Sheperd. Dan mag je die 2 Serra Angels terug op hand nemen.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

of, stel, je hebt 5 mana en een lotus petal, je sact de petal en speelt je shepherd. Je mag nu de petal weer naar ej hand doen.

Merk op dat vergelijkbare dingen gebeuren als de shepherd weer in play komt door de persist ability.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie