HQ magic proxies van elke serie in superkwaliteit

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ad-hominem

Ik kende de term niet.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

cruisin schreef:
alexblackdeck schreef:Mensen die denken modieus te zijn door geen stijlerig pauper te roepen zijn de ware volkse paupers :roll:
Dat is een ad-hominem argument dat kant nog wal raakt.

(...)
Als je dan toch moeilijke woorden gaat gebruiken...

zorg dan tenminste dat je de makkelijke correct schrijft... :roll:


(En by the way: Als je het over op de man spelen hebt, snapt tenminste de rest van het forum ook waar je het over hebt...)
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

het is heel makkelijk om heel veel potjes te winnen als je meer kaarten hebt dan anderen. Zou je niet liever winnen omdat je beter speelt dan anderen of betere decks kan bouwen? Dat jij het je nou kan veroorloven om een dure kaart te kopen en de andere niet verder komt dan fotopapier maakt van die andere geen slechtere speler. Maar, ik moet toegeven dat het er wel een beetje om hangt hoe proxies gebruikt worden, alleen maar proxies spelen en nooit ze daadwerkelijk aanschaffen wanneer het geld er wel is dat vind ik persoonlijk niet kloppen tegenover mensen die wel die investering hebben gedaan.

Proxies verkopen aan de andere kant kan ik alleen respecteren als je iets unieks biedt, zoals die foil P9 die ik eerder noemde.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
cruisin
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 12:31 pm

Bericht door cruisin »

altx schreef:
cruisin schreef:
alexblackdeck schreef:Mensen die denken modieus te zijn door geen stijlerig pauper te roepen zijn de ware volkse paupers :roll:
Dat is een ad-hominem argument dat kant nog wal raakt.

(...)
Als je dan toch moeilijke woorden gaat gebruiken...

zorg dan tenminste dat je de makkelijke correct schrijft... :roll:


(En by the way: Als je het over op de man spelen hebt, snapt tenminste de rest van het forum ook waar je het over hebt...)
Jesus man, je zou ook inhoudelijk kunnen reageren i.p.v. een typo correctie. Als je iets niet begrijpt zoek je dat toch gewoon op? Misschien leer je er wat van. Dit is gewoon zinloos gezeik.

Maar goed, vriend. Ga lekker met zijn allen proxietjes kopen als je daar een harde plasser van krijgt.
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Typo... uhuh... :roll:

Beetje op je pik getrapt omdat je poging tot intelligent overkomen mislukt is?
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

hahaha :lol: de harde kern magicers :P
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Lol, guys play nice :p wat betreft proxy kaartjes uhmm, common+printer+pritstift? xD
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
cruisin
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 12:31 pm

Bericht door cruisin »

Mislukt want? Omdat een stoer mannetje met iron maiden avatar praatjes maakt op een forum ? Laat me niet lachen, kerel.
altx schreef:Typo... uhuh... :roll:

Beetje op je pik getrapt omdat je poging tot intelligent overkomen mislukt is?
cruisin
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 12:31 pm

Bericht door cruisin »

DutchG0d schreef:hahaha :lol: de harde kern magicers :P
Goh, ik ben echt onder de indruk. Nerds op een messageboard met stoere praatjes. Omdat ik een kritische opmerking plaats over proxy verkopers.
Ik wens jullie veel plezier met jullie Hardcore Magic clubje en proxy knutsel hobby.
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

nerds :S volgens mij heb ik niet echt iets inteligents gezegt op dit forum :S maarja begrijp je reactie zowiezo niet echt. En wens jouw ook veel plezier (volgens mij is magic een beetje naar je hoofd gestegen :P).
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Weet iemand waar je proxies kunt uitprinten op de correcte maat? :oops:
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

@wilt uhmm je zult hoekjes moeten bijsnijden denk ik, maar die .full pics die bij MWS enz gebruik worden zijn volgens mij op ware grootte ingescanned, kan het verkeerd hebben natuurlijk.

@mensen waar de haat langzaam begint te broeden, wat maakt t nou uit waar je mee speelt mij part prop je er pokemon kaarten in je deck als je je maar aan de regels houdt die je met je groepje spelers vast stelt en en niet mee komt aanzetten bij toernooien zou het mij een zorg zijn.

@dutch nee helemaal niks intelligents toegevoegd :P j/k
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Saint schreef:@wilt uhmm je zult hoekjes moeten bijsnijden denk ik, maar die .full pics die bij MWS enz gebruik worden zijn volgens mij op ware grootte ingescanned, kan het verkeerd hebben natuurlijk.
Ik gebruik geen MWS. Het kan aan mij liggen, maar ik vond het installeren niet echt gebruiksvriendelijk. Ik kreeg in ieder geval eerst een erg beperkte versie met weinig kaarten en zelfgemaakte tekeningen. Vervolgens moest je het dan weer upgraden met allerlei vage bestanden. Ik vond het maar niks.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

lol jah ik hou er ook niet van ik gebruik MTG forge, wel een beetje buggy maar je kan er solo mee spelen ^_^ wil je een link hebben naar de card pics? kan je wel ff PMen
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Als dat zou kunnen graag. :)
Luck never gives, it only lends
Plaats reactie