HQ magic proxies van elke serie in superkwaliteit

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

inderdaad en als je ze niet zelf kunt maken vanwege het niet hebben van een printer is dit een handige oplossing!
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Precies! net als als je niet in het bezit bent van een telefoon je prima nog morsecode kan gebruiken! ... wie heeft er nou geen printer :P of tenminste een buurman met een printer xD
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

ik heb geen printer en ook geen buurman met printer :twisted:
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Serieus? Mijn oma van 75 heeft een printer en een scanner xD dacht niet dat er nog iemand was die er geen één had, maar goed ik denk dat je goedkoper uit bent een simpel printertje voor 30 euro ofzo te kopen dan losse proxy printjes :P maar dat is mijn idee natuurlijk :)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

ja maar dan heb je alleen de printer nog maar! die probably crap is :P moet ik ook nog inkt kopen en papier!!! En ben arm :P
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Je kunt altijd nog met een collectebus langs gaan :P Het "Armoedzaaier zoekt printer" Fonds ofzo lol :P (en printers komen meestal met inkt en papier kost zo goed als niets :P)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik heb ook geen printer btw. Zou niet weten waarom ik er een zou willen hebben, ik print misschien 1x per 2 maanden iets.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Hmmm ik dacht dat eigelijk iedereen wel een printer had tegenwoordig xD najah fout van mij dan, maar om nou proxies te gaan kopen, leen dan een printer van de buurman/school/werk/man met karretje naast c1000 :P lol wie dan ook ^_^
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

printen is zooo jaren 90tig tssss :P
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
cruisin
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 12:31 pm

Bericht door cruisin »

pi schreef:
Zou het misschien kunnen dat je veel te veel argumenteert alsof je ver boven de rest hier staat waardoor er weinig discussie ontstaat? Ik kan niet zeggen dat ik een discussie met je er erg aantrekkelijk uit vind zien. Ik probeer daarom steeds terug naar het onderwerp te gaan en eventueel de andere discussie wat te verlichten. Misschien dat je het als hint moet zien als een admin dat doet..

mazzel

pi
Point taken. Ik argumenteer niet alsof ik boven iemand sta, dat is niet mijn intentie. Maar ik heb wel een sterke mening over het onderwerp en over hoe discussies gevoerd (kunnen) worden. Excuses heb ik al gemaakt. Ik heb mijn mening over proxies gegeven. Daar houd ik het verder bij.

@ DutchG0D : ik heb debating classes gevolgd tijdens mijn MBA. Maar goed, dit is een Magic Forum , ik zal proberen meer casual te discussiëren.

Ik heb thuis ook geen printer, maar als ik met proxies zou willen spelen zou ik misschien naar de copyshop gaan en wat laten printen voor een paar euro.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

@Dutchgod Pa heeft eigen bedrijf dus we moeten wel printen :P

@Cruis Copyshop is eigelijk niet eens zo'n slecht idee voor iemand die zelf geen printer heeft ^_^ weet alleen niet of ze geen vragen gaan stellen over copyright :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie