blue hurricane te koop

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pofke
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: do mei 16, 2002 6:11 pm

blue hurricane te koop

Bericht door pofke »

Ik ben in het bezit van de blue " hurricane",een kaart die eigenlijk groen moest zijn,verschenen in de serie "summer magic " @ Great Brittain,tussen de revised en de fourth edition .... Ze is in mint condition,het is het mekka voor verzamelaars,de absolute top ....
Ik verkoop deze kaart enkel aan serieuze verzamelaars,als je gewoon uitleg wil,mail dan naar wizards of the coast,ik ben geen vraagbak ...
Als je echter eventueel de kaart wil kopen,dan kan er een afspraak gemaakt worden ... mail to chrisvdp@hotmail.com
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

UUUUHhhh denk je nou echt dat iemand die gaat kopen. Ja ik zou m wel willen maar meer als 100 euro geef ik er niet voor.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pofke
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: do mei 16, 2002 6:11 pm

Bericht door pofke »

GForce schreef:UUUUHhhh denk je nou echt dat iemand die gaat kopen. Ja ik zou m wel willen maar meer als 100 euro geef ik er niet voor.


GFORCE
Tja,er zijn nu eenmaal arme mensen ... DUHHHHHHH
Ik vraag toch niet aan jou om die kaart te kopen ? Er zijn mensen in de VS die staan te popelen om ze te kopen,maar ik ga daarvoor niet nr de VS gaan,via shipping vind ik veel te riskant,dus probeer ik in de benelux ...
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik denk echt niet dat iemand m verstuurd wil hebben !!! Dat is veel te risant. Maar trouwens ben je hier op het verkeerde adres om $6000 te vragen voor die kaart. Dus verdoe je moeite niet wij zijn alle maal arme mensen.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

waarom neem je geen contact op met een online kaartshop zoals nedermagic, cardexchange of zoiets? Van de laatste weet ik dat ie al meerdere summer edition hurricanes in zijn bezit heeft gehad.

Ik denk niet dat je op dit forum iemand gaat vinden die het geld heeft voor een blue hurricane, laat staan iemand die ook nog gek genoeg is om zoveel uit te geven voor een kaart.

Zelf zou ik er echt niet meer dan 150 euro voor kunnen geven, maar misschien dat je wilt ruilen? Dan wil ik wel meer geven, kijk hier voor mijn haves: http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?t=56.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

Danny niet gelijk zo inspringen... hij mag best zijn waren aanbieden, al denk ik dat er weinig mensen die hier deze kaart kunnen betalen. De meeste mensen hier zijn arme studenten :P maar tog. Maar wat was je nou van wizards? (pofke) ?
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

ik zou nog niet eens 25 geven voor een misprint, magic is al duur genoeg :?
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Het was ook echt niet offensief bedoelt alleen wilde ik hem erop wijzen dat hier niemand deze wil kopen.

Maar wat bedoel je met "wat ben je van wizrds" ??


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
marshall
Master
Berichten: 165
Lid geworden op: di apr 09, 2002 2:35 pm
Locatie: Venlo

Bericht door marshall »

wat is er zo "duur" aan deze kaart :?
Never interrupt your enemy when he is making a mistake
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

snap ik ook niet, je kunt er zoveel goede decks van samenstellen van het geld dat je voor deze zou betalen
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

mensen ff back-on-topic! Alleen bieden hier, geen commentaar meer! Dat mag in "Algemeen" of "Overige" verder commentaar hier zal worden verwijderd!
Gebruikersavatar
Ilúvatar
Adept
Berichten: 290
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 12:15 pm
Locatie: hartje drenthe
Contacteer:

Re: blue hurricane te koop

Bericht door Ilúvatar »

pofke schreef:Ik ben in het bezit van de blue " hurricane",een kaart die eigenlijk groen moest zijn,verschenen in de serie "summer magic " @ Great Brittain,tussen de revised en de fourth edition .... Ze is in mint condition,het is het mekka voor verzamelaars,de absolute top ....
Ik verkoop deze kaart enkel aan serieuze verzamelaars,als je gewoon uitleg wil,mail dan naar wizards of the coast,ik ben geen vraagbak ...
Als je echter eventueel de kaart wil kopen,dan kan er een afspraak gemaakt worden ... mail to chrisvdp@hotmail.com
nog ff een opmerking

Je kunt wel naar wizards mailen over info over Summer, maar als er 1 ding is waar wizards geen enkel woord over kwijt wil is het echt wel de summer edition.

dat word daar ten zeerste ontkent en niemand van wizards heeft er ooit van gehoord, 't is maar ff dat jullie het weten

als iemand info over summer wil.

kun je mij altijd mailen.
CREDENDO VIDES

Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Plaats reactie