tradersysteem

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
verdantforce_nl
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: wo aug 06, 2003 8:45 pm

tradersysteem

Bericht door verdantforce_nl »

Hey
Ik dacht misschien is het een optie om een soort tradersysteem te bouwen op dit forum, zo kun je als je met iemand ruilt zien wat zijn verleden is op het forum.
Gewoon dat je na elke transactie feedback geeft met + en - tjes.
En bij bij bv 10 + jes dat je dan een goldtrader bent en dat bij je naam/avatar krijgt te staan
Groetjes Tim
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

dat vraagt om het bijwerken van het hele forum, da's best wel veel werk, ik denk niet dat dat wat wordt, daar naast, veel mensen gebruiken toch al motl precies hier voor.

Mijn ref's op motl zijn bv te vinden via:

http://refs.magictraders.com/pi.html

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
verdantforce_nl
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: wo aug 06, 2003 8:45 pm

Bericht door verdantforce_nl »

Jah ke MOTL en ebay zijn ook goede ref systemen.
Maar voor een forum zelf is het ook wel aantrekkelijk om een tradersysteem te hebben lijkt mij.
En volgens mij is dat helemaal niet zoveel werk, kijk bv maar eens op http://www.dvdforum.nl/forum/viewforum. ... 837540e495 .
En ik wil het eventueel wel bijhouden
Groetjes tim
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

dat is geen handig systeem als je het mij vraagt. Als het niet volautomatisch gaat dan gaat er enorm veel werk in zitten als er hier langzamerhand meer leden in komen. Iets anders wat me op valt is dat er alleen plussen of minnen kunnen worden gegeven en dat er bijna geen minnen tussen staan. Ik heb het idee dat dit systeem ongeveer net zo betrouwbaar is als zoals veel mensen het op nedermagic doen, en dat is totaal niet betrouwbaar.

Als je dit goed wil doen moet je ergens een formpje hebben waar op je van alles en nog wat over de deal in vult, dan een score geeft van de andere persoon. En degene waar het niet over gaat vult dat over de ander in. Zoals op motl dus.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

En, bad traders willen we niet hebben op dit forum, en daar wordt ook in een speciaal sub-forum hier voor geaarschuwd als er toch een ronddwaalt. De overige traders hier zijn dus allemaal oké. (simpel, heb je ook geen refsysteem nodig..)
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Plaats reactie