Pas op voor Mark Jager uit Zwolle!
Moderator: Admins & Moderators
-
- Advanced
- Contacteer:
Pas op voor Mark Jager uit Zwolle!
M. Jager (Mark Jager) uit Zwolle adverteert momenteel met 3 kavels op Marktplaats. Eén kavel betreft een verzameling Magickaarten, waarvoor ik betaald heb en niets heb ontvangen. Hij reageert ook niet op emails. Een ander kavel betreft 2x Morphling, waarvoor door iemand anders ook inmiddels betaald is en waarvoor hij ook niets heeft gestuurd. Op Ebay staat hij inmiddels ook bekend als onbetrouwbaar. Zijn emailadres is: pietsnot125@hotmail.com.
Hou hem dus in de gaten! Mochten jullie verdere gegevens van hem hebben, dan verneem ik dat graag per email. Alvastbedankt.
Groet, Maureen
Hou hem dus in de gaten! Mochten jullie verdere gegevens van hem hebben, dan verneem ik dat graag per email. Alvastbedankt.
Groet, Maureen
Ik verzamel alleen.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik heb wel vaker over deze gozer gehoord, ik heb zowel op nedermagic als op marktplaats al over hem gehoord dat ie onbetrouwbaar is.
mazzel
pi
ik heb wel vaker over deze gozer gehoord, ik heb zowel op nedermagic als op marktplaats al over hem gehoord dat ie onbetrouwbaar is.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
ik heb zijn adres laatst in zwolle opgezocht en wat blijkt...
zijn huis bestaat niet meer, hij woonde in de grootste acherbuurt van zwolle,
holtenbroek en de flat waar hij zou wonen is tegen de vlakte gegaan.
@maureen, heb je nog gedaan wat je me laatst mailde?
zijn huis bestaat niet meer, hij woonde in de grootste acherbuurt van zwolle,
holtenbroek en de flat waar hij zou wonen is tegen de vlakte gegaan.
@maureen, heb je nog gedaan wat je me laatst mailde?
CREDENDO VIDES
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
-
- Advanced
- Contacteer:
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
wb Ilúvatar...
Anyway, jongens, een jaar oud topic opgraven is misschien niet zo handig, maar ga verder gerust verder met kijken of jullie bij mekaar in de buurt wonen of zo.
mazzel
pi
wb Ilúvatar...
Anyway, jongens, een jaar oud topic opgraven is misschien niet zo handig, maar ga verder gerust verder met kijken of jullie bij mekaar in de buurt wonen of zo.
mazzel
pi
-
- Expert
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
4 jaar geleden ook al? Je hebt nogal een oud topic opgegraven, ik denk dat het nu nog helpt om het over Mark te hebben.
mazzel
pi
4 jaar geleden ook al? Je hebt nogal een oud topic opgegraven, ik denk dat het nu nog helpt om het over Mark te hebben.
mazzel
pi
Ik denk het wel, want deze m. Jager heeft nu mijn zusje van haar spaar centen beroofd....hij woonde emmeloord...Ik woon helaas in Berlijn heute, maar ben bereid hiervoor even naar nederland te komen...hoe zijn jullie toen aan zijn adres gekmen?pi schreef:Oy,
mazzel
pi
danm, als ik een deal sluit wil ik eerst zijn mob nummer en zijn adress en ik ga het nachecken doe dat trouwens alleen bij bedragen boven de 40 euro kan het nooit verkeerd gaan
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
http://manabase.com/autocard.php Card tagging
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
http://manabase.com/autocard.php Card tagging
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
Dit is nu 6 jaar oud. Ik vermoed dat degene die toen de gegevens vond deze uit een (mislukte) deal had. Ik geloof nooit dat de gegevens nog hetzelfde zijn, 6 jaar later. Plus ik geloof niet dat de persoon ooit gevonden is.
mazzel
pi
Dit is nu 6 jaar oud. Ik vermoed dat degene die toen de gegevens vond deze uit een (mislukte) deal had. Ik geloof nooit dat de gegevens nog hetzelfde zijn, 6 jaar later. Plus ik geloof niet dat de persoon ooit gevonden is.
mazzel
pi