Dat is weer een hele boterham.

Dank voor de post pi.
Nee maar pi je hebt ergens wel gelijk en ergens ook ongelijk.
Ongelijk over die . Ik ben echt niet overtuigd dat die kaart in mijn deck zou passen. Persoonlijk denk ik dat mijn deck al genoeg destruction land heeft dus, wanneer ik dan uiteindelijk die wildfire kan spelen, heeft hij mss 1-2 landjes in het spel liggen en ik minstens dubbel zo veel. Dan komt die kaart negatiever voor mij uit dan voor hem denk ik zo.
Die daarentegen, daar kan over nagedacht worden. Maar is niet de bedoeling om door landjes kapot te maken, card advantage te krijgen? Als ik mijn eigen landjes kapot maak verlies ik dit aspect toch lijkt me zo. Maar dat zou ik eens moeten testen.
Wat die betreft, dit is natuurlijk een schitterende kaart, maar ik gaf gwn die reactie omdat ik 1) de kaart niet heb

en 2) de kaart vrij duur is. Maar ik denk wel dat die kaart goed zou passen in deze deck. Zeker aangezien ik zo een heel flexibele deck kan bouwen, en dus eigenlijk datgene kan gaan halen wat ik op dat moment nodig heb.
Maar nu moest ik deze kaart erin steken, en ik denk wel dat ik dat ga doen, zou het slim zijn om zo divers mogelijke kaarten te spelen. laat ik er dan zoiezo in omdat dit mijn enige antwoord is tegen enchantments. Maar ik heb nog een andere destroy kaart nodig. Zoals ik al zei werkt teveel tegen mij. Ik heb mijn mana creatures nodig om mijn kaart te spelen en deze zo efficient mogelijk te gebruiken.
Wat er nog uitgaat is denk ik één wurm en één wumpus. Ik heb namelijk eens een test gedaan, en het kwam meer dan eens voor dat ik twee 6/6 in mijn openingshand had, en dat is te veel, één is genoeg. Wordt deze kapot gemaakt, kan ik hem altijd terughalen met eternal witness (moest ik hem erin steken, maar dat doe ik dus laten we dit al als een feit beschouwen

)
Ook zou ik eens moeten nadenken over draw want dit mis ik eigenlijk wel wat in deze deck. ik dacht mss aan maar deze heeft wel een hoge mana cost en zou nadelig zijn. Mss kan ik erin steken, om op die creatures te plaatsen? Daar ben ik dus nog niet uit é.