Ik ben nieuw met magic (naar lang gezeur aan te horen van mijn vrienden hebben ze me uiteindelijk toch overkunnenhalen
Nu moet ik maar eens een deck hebben, dus heb ik het deck Turnabout van de serie Shadowmoor op www.zwartelotus.nl.
Omdat het deck van Shadowmoor is heb ik er ook 3 boosters van Shadowmoor bij gekocht.
Nu is mijn vraag hetvolgende:
Ik wil natuurlijk mijn deck verbeteren, heeft iemand iedeeën van 'must-have' kaarten om dit deck aan te vullen? En moet ik gewoon als ik weer boosters ga kopen vooral van Shadowmoor?
Ik heb al wat rond gesnuffeld op de forums en zag allemaal informatie over combo decks, ik weet dat dit niet echt een combo deck zal zijn, maar mijn vrienden zijn ook niet dikke pro's dus ik zou er voorloping mee vooruit kunnen, maar als ik nou alvast wat meer vooruit kijk, dan heb ik hier nog een vraag:
Is het dan slim om eerst alleen maar wit / groen / wit-groene kaarten te gaan sparen voor een elvendeck in de hoop dat ik misschien kaarten weet te verzamelen die goeie combo's kunnen maken?
Misschien zijn het wat domme vragen, maar mijn excuses daarvoor omdat ik nog een redelijke newbie ben:P
Groeten!
Franky