Jotun Grunt
Aether Vial (misschien niet zo'n slecht idee
Sword of fire and ice
Ethersworm Canonist
Jotun grunt: kan leuk zijn.. Maar ik verlies niet al te snel creatures, en ik wil snel rushen. Naar mijn mening is Jotun grunt voornamelijk voor een passief deck met search functies.
Aether vial: Naar mijn mening is Aether vial bedoeld voor voornamelijk veel dezelfde mana cost creature spells. Mijn deck heeft zelf wel het 1 en andere met dezelfde mana cost of bijv turn 1, aether vial.. turn 2. 1 counter erop, tap.. Nip Gwyllion spelen + 2x edge of divinity, bam.. 7 damage + life link. Vandaar dat ik deze goed vond. Misschien dat ik zoiets moet verduidelijken.
Sword of fire and ice: Leuke kaart, maar blue (mits het Faerie is waar niemand mee speelt) en red. Ben ik allebei niet bang voor.
Ethersworm Cannonist: Ik speel zelf geen artifacts, en het is een rush deck. Als ik gelimiteerd ben voor 1 spell each turn, kom ik niet ver, vooral niet met mass destroy effecten in combinatie met lieges.
Sorry voor de onduidelijkheden Dragonheart maar je kwam best wel aanvallend op mij over lol
Ik post mijn momentele deck voor eventuele aanvullingen. Ik waardeer alle suggesties en heb Pi een private message gestuurd met een bedankje. De decks wat ik momenteel heb werken wel maar ik ben gewoon al mijn decks een stapje hoger aan het brengen. Dus mocht iemand gewoon toevallig iets zien van "misschien dat deze kaart er nog werkt". Dat waardeer ik.
Ik weet ook dat ik onduidelijk ben in benamingen. Ik heb magic niet uit een boekje geleerd en speel geen tournaments, dus we hebben een beetje onze eigen woorden gekozen. We zeggen bijvoorbeeld "Zergs" tegen saprolings, elven, goblins, insect queen.. Alles wat dikke massa heeft.
Allerlaatst wil ik mijn excuses dan aanbieden voor mijn koppigheid en eventuele miscommunicaties of onduidelijkheden >.>