Spelen!

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Bericht door Donnie Darko »

Verkocht!
Dus na het middageten in Nijmegen magic tot ... laat in de nacht?

Ik heb er al zin in!
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

damn woonde ik maar in de buurt van nijmegen of amsterdam :P gebeure altijd de leuke dingen :(


edit: woohoo feest! me 500ste bericht :P
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Gz dutch :P

@Dragonheart weet je een kroeg ofzo te vinden waar we behoorlijk magic kunnen spelen in de buurt van een station in nijmegen?
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Bericht door Donnie Darko »

Je zou ook met mij mee kunnen rijden desnoods, Jibz, ik kom toch langs Veenendaal. Dan moet je dat natuurlijk wel aandurven... :P
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

@Jibz

Zeker. Moet ik hieruit opmaken dat een kroeg je liever is dan mijn huis?
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

zo verleidelijk, maar vrijdag is voor mij helaas echt niet handig. Ow, die oude tijd, dat we nog drafts organiseerden met mensen van het forum. Hanssie die ergens uit Brabant kwam, Xanatos uit Rotterdam, en het dan in Amsterdam doen (want ja, ik regelde de lokatie;)). Hanssie die zelfs op krukken de tocht maakte... En KF (KingFatass) die een van de coolste multiplayer decks die ik in tijden had gezien had, rond riptide shapeshifter...

Uhm, einde rant. Als dit in mijn vakantie was zou ik nog mee doen ook waarschijnlijk, maar dat is pas vanaf volgende week. We moeten toch eens die coldsnap kaarten regelen Dragonheart ;).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

dus al bij al .. kroeg? thuis bij iemand? Ben ik ook nog uitgenodigd? Wat voor formaat? Wie, wat, waar.. AAA.. Zet even alles op een rijtje, is misschien wat makkelijker :P

Ik zou zeggen:
- 1 uur
- Ergens in een kroeg
- Of eventueel bij "iemand" thuis
- Eventueel drank zelf meenemen
- Sneuvel je iets, dok je er zelf voor
- Maak je rotzooi, zelfservice :p
- Dronken mensen worden eruit gekickt

Iets in die richting? Zo doe ik het meestal thuis dus :p (bij mij is geen optie, mits jullie naar midden limburg willen reizen :p)
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Dit is mijn plan:
- Vrijdag 10 september 13:00 uur
- Bij mij thuis
- Drank kan op dat moment gehaald worden, de supermarkt is een paar 100 meter verder
- Indien mensen willen blijven slapen, dat kan. Het is wel handig om dit tevoren door te geven aangezien ik niet oneindig veel matrassen heb
- Formaat: Casual multiplayer. Indien gewenst kan er in de avond gedraft worden.
- Maximaal 8 personen. Indien meer interesse moeten we inderdaad uitwijken naar een cafe. Dit heeft echter niet mijn voorkeur.

Iedereen die hiermee akkoord gaat, kan het in deze draad doorgeven. Ik stuur dan mijn gegevens via PM.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

Dragonheart schreef:Dit is mijn plan:
- Vrijdag 10 september 13:00 uur
- Bij mij thuis
- Drank kan op dat moment gehaald worden, de supermarkt is een paar 100 meter verder
- Indien mensen willen blijven slapen, dat kan. Het is wel handig om dit tevoren door te geven aangezien ik niet oneindig veel matrassen heb
- Formaat: Casual multiplayer. Indien gewenst kan er in de avond gedraft worden.
- Maximaal 8 personen. Indien meer interesse moeten we inderdaad uitwijken naar een cafe. Dit heeft echter niet mijn voorkeur.

Iedereen die hiermee akkoord gaat, kan het in deze draad doorgeven. Ik stuur dan mijn gegevens via PM.
+1, ill come ;)
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

Draaitafel nodig? DJ? =p

Btw: Magic voor drank kan grappig zijn maar ook absoluut niet >_> .. (slechte ervaringen mee lol .. Custom Chaos Pile met "Deals 2 damage to each creature, for each 2 creatures lost, neem een shotje.. En dan net 70+ 1/1 sappies hebben liggen :P zonder sac ability .___.

Verder .. Morgen nog iets nodig?

Iemand die bepaalde kaarten zoekt? Black Lotusses ofzo? Of gewoon ruilmap meenemen?
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

@BanzaiCopter
Je hebt een PM.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Dragonheart schreef:Dit is mijn plan:
- Vrijdag 10 september 13:00 uur
- Bij mij thuis
- Drank kan op dat moment gehaald worden, de supermarkt is een paar 100 meter verder
- Indien mensen willen blijven slapen, dat kan. Het is wel handig om dit tevoren door te geven aangezien ik niet oneindig veel matrassen heb
- Formaat: Casual multiplayer. Indien gewenst kan er in de avond gedraft worden.
- Maximaal 8 personen. Indien meer interesse moeten we inderdaad uitwijken naar een cafe. Dit heeft echter niet mijn voorkeur.

Iedereen die hiermee akkoord gaat, kan het in deze draad doorgeven. Ik stuur dan mijn gegevens via PM.
Ik denk dat dit wel acceptabel is... Met Darko erbij, aangenomen dat hij ook akkoord gaat zitten we dan op 4...
1 vraagje Dragon is je huis op loopafstand van het station? anders is het misschien inderdaad beter dat ik met Darko meerijdt.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Ik doe er normaliter 20 minuten over al lopend (ik loop eigenlijk altijd naar het station). Je kunt natuurlijk ook een taxi overwegen. Dit kost je maximaal 10 euro en hoe meer mensen in die taxi hoe beter dit wordt ;) BanzaiCopter neemt iemand mee. Met Darko erbij zijn we dan met 5.

@Jibz
Je krijgt zo een PM met de gegevens.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Ik moet wel zeggen dat ik een ramp ben wat betreft navigatie.
Zelfs met een kaart loop ik meestal nog verkeerd.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

Mijn beschrijving ..... "Bij het station, look noord, 2e afslag rechts, door blijven lopen aan de linker kant zie je het vanzelf. Max. 10 mins weg". Banzai liep er echter 1 uur en 45 minuten over >_>

Dus ruilmap mee morgen? :p
Plaats reactie