Spelers / plaats?

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Spelers / plaats?

Bericht door BanzaiCopter »

Hey hey,

Ik heb het vaker bij "Evenementen" gepost. Ik speel zelf al aardig wat "CASUAL" magic en daarbij nog wat draft. Wij zijn momenteel met 4 spelers en we spelen graag her en der wat magic.

We zoeken een nieuwe spelers die t eventueel es willen ervaren wat magic precies is. We spelen in Roermond, Swalmen, Reuver en zelden in Venray. Woon je in de buurt? Wil je t eens spelen ofzo? Dan lemme know :)

Ook help ik graag met het bouwen van decks. Dan ben ik nog niets zo amazingly geweldig .. Dat komt vanzelf :D Mijn decks hebben wel nog altijd gewerkt :)
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Ik ken van die plaatsnamen alleen Roermond en dat ligt lang niet bij Veenendaal in de buurt...
jammer maar ik moet toch passen
Wil wel eens mn decks gaan verdeckiseren in de zin van er een serieus deck van maken ipv van die 2 reuzen die ik nu heb... post ik vanzelf wel een keer
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Hikaru
Advanced
Berichten: 16
Lid geworden op: vr jan 14, 2011 7:29 pm

Bericht door Hikaru »

Mijn ouders wonen in Oostrum (nabij Venray) ;D Dus als het daar is zou ik best een keer willen komen (zelf woon ik in Leiden, maar dan zou ik dus bij m'n ouders kunnen overnachten :>)
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

@Hikaru ik studeer in Leiden en ben wel eens bij mn broer die er woont op bezoek, die ook magic speelt net als zijn huisgenoot. Misschien kunnen wij ook eens wat afspreken
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Rayvee
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: ma jan 31, 2011 2:07 pm

Re: Spelers / plaats?

Bericht door Rayvee »

Ik ben een tijdje geleden MTG begonnen met wat vrienden en ik kom uit Roermond ... ik zou graag wat vaker willen spelen, over welke speelplek hebben jullie het? Welke andere grote speelplekken zijn binnen treinafstand van Roermond? :)
Gebruikersavatar
BSRuben
Adept
Berichten: 278
Lid geworden op: vr jan 21, 2011 10:25 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Spelers / plaats?

Bericht door BSRuben »

Met de trein kan je op heel veel plaatsen komen ;)
Rayvee
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: ma jan 31, 2011 2:07 pm

Re: Spelers / plaats?

Bericht door Rayvee »

Nouja, als ik elke week een potje Magic wil spelen wil ik niet een treinreis van 2 uur heen en terug te hoeven maken hé ;)
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Re: Spelers / plaats?

Bericht door altx »

Wat hij bedoelt is - of tenminste dat neem ik aan, wat versta jij - qua reistijd - precies onder "treinafstand"?
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Rayvee
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: ma jan 31, 2011 2:07 pm

Re: Spelers / plaats?

Bericht door Rayvee »

Ah. :)

Rond een half uurtje? Dan zit je in de omgeving Eindhoven/Maastricht.
Herman
Advanced
Berichten: 24
Lid geworden op: vr mei 16, 2008 9:28 am

Re: Spelers / plaats?

Bericht door Herman »

Ik woon sinds september vorig jaar als student in Maastricht. Daarvoor speelde ik al twee jaar Magic en deed ik vooral aan booster draft, mijn favoriete formaat (alhoewel ik in de toekomst ook EDH wil uitproberen). Helaas doen ze dat hier in de spellenwinkel nooit en verder ken ik niemand die Magic wilt spelen, dus het begint voor mij een beetje uit te sterven. Ik zou weer heel graag willen spelen.
Spelen jullie ook op vrijdagavond? Zo ja, dan heb ik wel interesse om een keer met jullie mee te spelen.
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Re: Spelers / plaats?

Bericht door BanzaiCopter »

Nou we spelen vanavond weer om 7u pas weer.. Vrijdags word er vrijwel nooit gespeelt i.v.m A: training, B: Acitivteiten en hobbies enzo (waar magic net niet onder valt :( ) Zondags spelen we ook vaker. Ik weet niet of Donderdag of Zondag voor jou uit komt
Herman
Advanced
Berichten: 24
Lid geworden op: vr mei 16, 2008 9:28 am

Re: Spelers / plaats?

Bericht door Herman »

Donderdagavond lukt helaas niet i.v.m. werken op de koopavond. Zondag zou ook nog kunnen, ligt er een beetje aan vanaf hoe laat er gespeeld wordt. Verder vroeg ik me dan nog af of er ook aan booster draft wordt gedaan. Ik heb wel wat decks, maar booster draft blijft voor mij toch het leukste formaat.
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Re: Spelers / plaats?

Bericht door BanzaiCopter »

Okay :) Sorry .. Weekenden zijn niet zo mijn ding lol.

We spelen op zondag meestal van een uur tot 3 - 5 tot gemiddeld 9 of 10 uur. We spelen veel draft. Hoe bedoel je precies met hoe booster draft gedaan word? De spelregels of hoe wij de verdeling doen?

Eerst was het altijd wat je drafte, dat mocht je hebben. Maar nu hebben we het gewoon met rares verdelen. Om iedere keer een boosterdoos per draft te gebruiken werd ons te duur. Dus bij afloop plaatsen we alle rares bij elkaar en nr 1 mag eerste kiezen, nr 2 de 2e, etc.. Als je wat makkelijker communiceren wilt kan het altijd via msn
skystormer
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: do jul 12, 2007 2:08 pm
Locatie: Someren-Heide

Re: Spelers / plaats?

Bericht door skystormer »

Hier een Somerenaar, een oude rot om het zo maar te noemen. Die weer aan Magic pas geleden is begonnen.
Venraij is een afstand die voor mij te overbruggen is en ook Roermond. Eindhoven al helemaal. (werk daar)
Afstand hmmmm, ben afgelopen weekend zelfs in Rotterdam bezig geweest.
Vind 1 tegen 1 games over het algemeen niets aan. Heb het wel gehad met me elf, dragonstorm, goblin manapomp :P, sliver deckjes.
En alles is wel opgepompt naar multiplayer deckjes.
En een groepje om mee te spelen zou zeker niet verkeerd zijn omdat hier in de buurt vrij weinig zit.
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Re: Spelers / plaats?

Bericht door BanzaiCopter »

Donderavond houden wij een draft toernooi :) Maar volgens mij is die volgeplanned. Verder spelen we iedere Zondag :) Stuur een pm voor meer info please :D
Plaats reactie