Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!
Zaterdag 25 10:00u -
18:00u Ducosim Lenteconventie
Zie de conventie pagina voor een overzicht van activiteiten.
Meer informatie: Jeroen Doumen
das dus zaterdags niet vrijdags!!
misschien dat ik ga, moet eerst vervoer kijken, aangezien ik 15 ben, geen geld heb voor de trein heb en dus niet zou weten hoe ik er zou moeten komen behalve bij me ouders smeken
het wordt dus een booster draft 3judegement waarscheinlijk iedereen ingeschrijven op naaitsabes krijgt 2,5 euro korting meld je even aan bij mij of of de adiminstrator.judegement is dan nog niet uit dus het kan ook verandere dan gaat de prijs omlaag. ik kom aan de boosters.
voor meer info of zelf interesse in booster doos email me ff(voor vrienden 115 euro voor vijandsen 120 euro.
Ik kom ook wel geen probleem.
Goed iedee trouwens van die sticker !!!!
Hey misschien kunnen we als er mensen genoeg zijn in USA boosterdozen halen (niet voor het toernooi maar gewoon)
Als we met 6 man een box display halen dus 6 booster dozen kost ons dat maar $450 (dollar) = €511 (euro) daar betaal je in nederland €660 (euro)voor. De betalen we per man €85 (euro) per doos dat is €30 (euro) winst.
Dan heb ik de verzendkosten niet meegerekend maar dat valt reuze mee (ik heb al eerder boosterdozen in the USA gekocht met $5 (dollar) verzendkosten)
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
als jullie mij kunnen vertellen wat boosterdraften is mischien dat ik dan ook mee kan doen. als jullie niet willen dat ik mee doe dan zeg dat maar gewoon, ik kan wel wat hebben. maar zou dan alsnog iemand uit kunnen leggen wat boosterdraften is