Modular
Moderator: Admins & Moderators
-
- Advanced
Modular
Hoi,
Mij heeft probleem
Case: Stel u voor dat ik een Chromeshell Crab (When CC is turned face up you may exchange control of target creature you control and target creature an opponent controls) morph. Ik doe een token weg en kies een modular creature van de tegenstander. Nu wil ik deze creature sacrificen, hoe worden de modular counters nou verdeeld? Krijgt de creature controller de counters, of de player waar de modular kaart in de graveyard verdwijnt?
Alvast bedankt
Mij heeft probleem
Case: Stel u voor dat ik een Chromeshell Crab (When CC is turned face up you may exchange control of target creature you control and target creature an opponent controls) morph. Ik doe een token weg en kies een modular creature van de tegenstander. Nu wil ik deze creature sacrificen, hoe worden de modular counters nou verdeeld? Krijgt de creature controller de counters, of de player waar de modular kaart in de graveyard verdwijnt?
Alvast bedankt
The knife I've created has cut me in 2, I'm not alone, I just never knew
- grimreaper
- Adept
- Contacteer:
- KingFatass
- Wizard
- collectocrat
- Adept
-
- Advanced
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Nee, KF heeft geen dingen nodig om kaarten te saccen hij is daar zelf zeer goed toe in staat.Kingseltje schreef:Are we talking Arcbound Ravager now
Er is maar 1 belangrijke modular man momenteel en ik denk dat koning_dikkont daar automatisch aan denkt.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- KingFatass
- Wizard