@Elvish Preshley, meestal doe ik het voor de lol, vind het namelijk erg leuk om te doen. Heb vroeger ook heel veel met miniature-games gewerkt en heb daar nog veel proffesionele verf van over en daar heb ik geleerd priegel-werk te doen..
Tot nu toe nog niet op aanvraag gedaan, zou eventueel wel eens wat voor iemand willen doen. (Moet wel een kaart met mooie art zijn..

)
De vijf die ik al langer geleden heb gemaakt heb ik samen voor 15 of 20 euro verkocht toen. Had ze gewoon op MP gezet om eens te kijken of iemand intresse had en iemand bood meteen erop toen heb ik ze maar weggedaan. (Heb toen ook een tijd lang niks met Magic gedaan..)
@pi, sorry voor verkeerde plaatsing. Was niet echt bedoeld als ruil/verkoop topic ofzo vandaar dat ik dacht dat hij wel bij algemeen hoorde. Maar aangezien sommige er wel vraag naar hebben kan er misschien wat afgesproken worden..
Verder heb ik nog niet echt iets orgineels geprobeerd zoals je zegt. Ik maak eigenlijk alleen de art van de kaart zelf wat uitgebreider. Ik zou eens met een landje wat kunnen proberen ofzo om misschien extra dingen erbij te doen!