The test

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

The test

Bericht door GForce »

2 Test of Endurance
4 Gerrards Wisdom
4 Ancestral Tribute
4 Absorb
4 Counterspell
4 Fact or Fiction
4 Sunken Hope
4 Aven Shrine
3 Reverse Damage
3 Life Burst


Heel simpel. Zorg dat je 50 levens hebt speel Test of Endurance en je hebt gewonnen. Ik denk dat je die soort decks nog veel tegen zult komen.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

sunken hope, maar geen beesten? Misschien een idee om een beesies te spelen dat je levens geeft als ie in het spel komt? (bv teroh's faithfull geloof ik, is nog een leuke blocker ook)

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
genius
Advanced
Berichten: 26
Lid geworden op: do mei 09, 2002 8:16 pm

Bericht door genius »

sunken hope en die faithfull is idd wel leuk idee.
verder is 2 tests misschien te weinig, maar misschien ook niet...

4 ancestral tributes lijkt me erg veel. zal vaak oncastbaar in je hand liggen..

verder denk ik niet dat deze decks haalbaar zullen zijn in constructed, maar voor casual play zijn ze wel grappig natuurijk..
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Nou 2 lijkt met genoeg en 2 Ancestral Tribute lijkt me wel iets.
Ik denk dat dit zeker wel wat gaat worden hoor. Kijk maar wat er met battle of wits is gebeurt.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
genius
Advanced
Berichten: 26
Lid geworden op: do mei 09, 2002 8:16 pm

Bericht door genius »

ik heb een beetje ermee getest met apprentice..

een derde test of endurance is toch wel nodig, of misschien iets om enchantments te zoeken (sunken hope kan erg belangrijk zijn)..

verder heb ik er nu 2 tributes inzitten, maar 2 gerrard's wisdoms, en heb de aven shrines (wat was hier het idee van? werkt niet goed) en reverse damages eruit gegooid..

in de plaats 4 wraths of gods, want je moet echt met creatures kunnen omgaan (okok, ik heb vooral tegen UG speed getest, dus veeel creatures), en 3x chastise .. tegen bv. psychatog erg handig.. (o, je gooit je hand en je graveyard weg om me dood te maken.. is goed hoor..:))

verder aether burst nog, maar is misschien een beetje overdone tegen creatures.. winnen moet vooral wat later in het spel met die tribute, want die knallen je dan echt zo over de 50..
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

hmmmmmmmmm............ik zit nog steeds in de knop of teferis moat of sunken hoop moet spellen tegen woordig zijn er niet meet zo veel flyers die worden gespeeld. :lol:
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik ben zelf ook nog aan het tesetn en het deck zal nog een aantal keer veranderen hoor, maar WTF is een Chastise ?????????


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
genius
Advanced
Berichten: 26
Lid geworden op: do mei 09, 2002 8:16 pm

Bericht door genius »

chastise is judgment...
W3 - destroy target attacking creature, you gain life equal to its power
Gebruikersavatar
Roy-Co
Advanced
Berichten: 23
Lid geworden op: wo mei 15, 2002 4:14 pm
Locatie: Geldrop, naast eindhoven

Bericht door Roy-Co »

misschien blessed reversal??? het kan ook goed niet fijn zijn hoor , moet nog veel leren
:cry:
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Nee dat is idd niet goed, maar maakt niet uit.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Die is inderdaad niet goed nee. Maar Chastise werkt niet want of ik speel moat of ik speel hope. In beide gevallen zullen er geen creatrures aanvallen.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie