Mijn Zwart/ Blauwe deck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
denizz
Advanced
Berichten: 33
Lid geworden op: wo aug 13, 2008 11:28 am

Bericht door denizz »

hoe lang speel je nu dan?
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Je hebt er nu wel weinig basic lands in zitten (vooral omdat je die nog wel nodig hebt voor die artifacts en non-basic lands).
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Milamber M
Advanced
Berichten: 16
Lid geworden op: wo sep 24, 2008 11:28 pm

Bericht door Milamber M »

Ik speel bij vlagen, maar had nog nooit een officieel toernooi gespeeld. Afgelopen Zondag ben ik roemloos 33ste van de 40 geworden ;-))

Nu spelen we sinds een maandje weer fanatiek, voornamelijk thuis.

Dat toernooi van afgelopen zondag, met een sealed deck vond ik wel leuk. Wat mij betreft gaan we dat nog wel vaker doen, dus dan komen de skills vanzelf...
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Ja, negeer mij maar gewoon hoor... :cry:
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
denizz
Advanced
Berichten: 33
Lid geworden op: wo aug 13, 2008 11:28 am

Bericht door denizz »

ik denk dat wel kan met basic lands. demir aqueduct is gratis dus
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

denizz schreef:ik denk dat wel kan met basic lands. demir aqueduct is gratis dus
When Dimir Aqueduct comes into play, return a land you control to its owner's hand.
:?
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
denizz
Advanced
Berichten: 33
Lid geworden op: wo aug 13, 2008 11:28 am

Bericht door denizz »

ow volgende keer even wat beter kijken :P
maar dat is dan nog steeds maar 1
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

denizz schreef:ow volgende keer even wat beter kijken :P
maar dat is dan nog steeds maar 1
Ja, maar die moet je dan wel hebben liggen.


Hij had aanvankelijk 5 islands en 5 swamps. Dat maakt de kans op 1 Dimir Aeqeduct maar geen basic lands in je openingshand behoorlijk waarschijnlijk. Mana screw gegarandeerd.
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

18 landjes is sowieso te weinig. Ik zou snel omhoog gaan naar iets van 22. 4 vensers lijkt me wat veel, het blijft een legend, ik zou iig man-o'-war overwegen. Zoek vooral eens op creatures met de tekst ´comes into play´ in de juiste kleuren.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Milamber M
Advanced
Berichten: 16
Lid geworden op: wo sep 24, 2008 11:28 pm

Bericht door Milamber M »

Ik ben al begonnen met het bieden op kaartjes via E-bay.

Veel van de kaarten die ik wil hebben zijn erg goedkoop, dus dat is mooi meegenomen.

En de opmerking over die landen heb ik niet genegeerd, maar ik heb het aantal landen in mijn deckoverzicht aangepast ;-)

Wellicht dat ik nog aanpassingen ga doen als ik merk dat sommige punten nog zwak zijn aan het deck, maar ik ga nu de ontbrekende kaartjes dus al wel langzamerhand kopen.

Bedankt voor de feedback!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

geef even een update over hoe het gaat als je het een tijdje gespeeld hebt, desnoods met proxies.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie